Preskoči na glavni sadržaj

Promocija knjige - ''Moć uvjeravanja''

Drugo izdanje knjige ''Moć uvjeravanja'' Mirele Španjol Marković predstavili su profesor Odjela za komunikologiju dr. sc. Ivan Tanta, direktorica ACI marine ''Veljko Barbieri'' Daniela Crljen i autorica 16. veljače na Sveučilištu u Dubrovniku.

Promocija je okupila učenike srednjih škola te studenata fakulteta. Riječ je o knjizi koja služi kao priručnik za učenje retorike i javnog nastupa. U knjizi se spominju vrste govora te se navode bitni elementi verbalne i neverbalne komunikacije koji utječu na različite situacije; počevši od pisanja ispita do razgovora za posao.

 

Autorica knjige Mirela Španjol Marković navela je poslovni svijet kao ciljanu publiku i razlog za pisanje ove knjige. Knjigu je napisala kao priručnik i trening za javno nastupanje te poslovno prezentiranje. Marković je istaknula svakodnevnu prodaju i pregovore kao kategorije posla u kojima je moć uvjeravanja najbitnija. ''Moć uvjeravanja je zapravo definicija retorike'', izjavila je Marković.

Uvodnu riječ imao je profesor Tanta koji je istaknuo kako je sfera javnog nastupa zapravo proces učenja kojeg svi trebaju učiti. Naveo je kako je potrebno i nužno  da znanost predava javni nastup, pogotovo zbog  prisutnosti problema kod određenih ljudi koji kada dođu do ciljane pozicije zaborave na nužnost obnavljanja obrazovanja.

 Fotografija Sveučilište u Dubrovniku.

Direktorica ACI marine Danijela Crljen je knjigu ''Moć uvjerevanja'' stavila na njihovu recepciju navodeći kako je s time podigla kvalitetu književnog štiva i literature kojeg nude gostima. Uputila je studentima i učenicima da porade na govoru, prezentacijskim vještinama te pisanoj riječi kako bi uspjeli ostvariti svoje ciljeve, bolje proći u životu.

Pred sami kraj predavanja, knjigu je osvojio Marko Žmirak koji je imao zadatak uvjeriti autoricu zašto da je baš njemu pokloni. Knjiga ''Moć uvjeravanja'' svakako je jedna od onih koja bi svima dobro došla u kućnu biblioteku.






Mihaela Dubelj

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

FABULA: Kradljivica knjiga

Vrijeme je popularizacije knjiga – jeftinije su i pristupačnije, a i broj im se povećao. Tako svatko može naći nešto za sebe. I upravo zato zabrinjava činjenica da se veliki broj ljudi odlučuje za nečitanje. No nije samo to problem – u zadnje vrijeme je često da se osobe koje ne čitaju time ponose.  Tako nerijetko možete čuti rečenicu: Nisam pročitala knjigu od osnovne škole! S tim da nove generacije vjerojatno već u osnovnoj školi dižu ruke od knjiga s obzirom na dostupnost detaljnih sažetaka na internetu. Teško je reći što stvara takvu averziju ljudi prema čitanju. Kažu da je knjiga elitna vrsta zabave, zato jer nemaju svi toliko vremena da se posvete čitanju. To je možda i jedino prihvatljivo opravdanje za nečitanje. Ali nedostatak vremena je mladim ljudima u osnovnoj i srednjoj školi najmanji problem – veći je taj što knjige smatraju dosadnima i zamornima. Šteta, jer oni nikada neće otkriti koliki je užitak izgubiti se u radnji neke zanimljive radnje, a da ne govorim kolik...

Preporuka: Najbolje od Stephena Kinga

Foto: screenrant.com Stephen Edwin King , poznat i kao "američki kralj horora", najprodavaniji je autor horor i triler žanra u svijetu i najuspješniji američki pisac ikad. Rođen je 21. rujna 1947. u Portlandu, u državi Maine. Rano djetinjstvo mu je obilježio odlazak oca koji je, pod izgovorom da ide kupiti cigarete, otišao i ostavio Stephenovu majku, Nellie Ruth Pillsbury, da se sama brine o njemu i posvojenom bratu Davidu. Zbog financijskih poteškoća bili su se prisiljeni često seliti, sve do 1958. kad se Nellie Ruth vraća u Maine da bi se brinula o bolesnim roditeljima. Još od djetinjstva pokazao je veliki interes za pisanje, pa je tako pisao kratke priče za razne fanzine, među ostalim i Dave's Rag – novine koje je pokrenuo sa bratom Davidom u nadi da će prodajom pomoći majci sa financijskim problemima. 1966. upisao je studij engleskog jezika na Sveučilištu Maine u Oronu, gdje je pisao tjednu kolumnu King's Garbage truck za studentske novine, te slao k...

Jelena Hendić: Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude

Autorica knjige „Modni Izazovi“ i urednica istoimenog portala, te bivša studentica Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku ljubav prema modi objedinila u modnu knjigu koja je postala prepoznatljiva i izvan Dubrovačko-neretvanske županije. „Modni Izazovi“ su ne samo novi modni sadržaj, već polako postaju omiljeno štivo pripadnica ljepšeg spola. U intervjuu za ePunkt otkriva odakle ideja za modnim novinarstvom, pisanjem knjige kao i osnivanjem portala. Kako to da ste se odlučili baviti baš novinarskom strukom? Novinarstvo je moja najveća strast. Oduvijek sam željela biti novinarka. Pisanje me ispunjava i dio je mene. Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude i mene. Je li istina da je novinarski posao jedan od najstresnijih? Stres je prisutan, ali s iskustvom postaje manji, ili u potpunosti nestaje. Ali činjenica je da je stres postao svakodnevnica koja je prisutna u svakom segmentu našeg života i moramo se nositi s tim. ...