Preskoči na glavni sadržaj

INTERVJU S MLADOM UMJETNICOM ANDREOM VUKOJOM

Mlada umjetnica Andrea Vukoja rodom je iz Dubrovnika, ali trenutno živi u Splitu gdje studira likovnu kulturu i likovnu umjetnost na akademiji. U budućnosti želi raditi u struci, a ponajprije s ljudima sa posebnim potrebama jer bi ju, kako kaže, to najviše ispunilo. Umjetnost ju prati kroz cijeli život. Od malena je  plesala step, trinaest  godina i uz to se bavila slikarstvom tj. išla je na razne likovne radionice i to je nešto što ju je osvojilo.  Prije nešto više od godinu dana Andrea je uvela veliku promjenu u svoj život, a od tada do danas, u njenom se životu nesumnjivo promijenilo mnogo toga. Što nam je sve otkrila, pročitajte u nastavku.

(instagram:vukojandrea)



Možete li nam za početak otkriti o kakvoj velikoj promijeni je riječ?

Prošle godine su se u moj život uvukla eterična ulja. Preko moje prijateljice saznala sam za firmu Young Living i odlučila kupiti svoja prva ulja. I ne sluteći da tu postoji poslovna prilika, ja sam se stvarno zaljubila u njihove proizvode. Kasnije kada sam shvatila da tu postoji poslovna prilika rekla sam sama sebi ma zašto se ja ne bih u tome okušala, jer jedina stvar koju sam morala raditi jest dijeliti svoja iskustva. Zapravo sam sasvim slučajno i počela dijeliti iskustva jer sam bila oduševljena svim tim proizvodima i eteričnim uljima.

Trenutno osim što slikam, što se bavim pisanjem diplomskog, bavim se i network marketingom i  distributer sam firme Young Living i pričam o svojim iskustvima s eteričnim uljima koja su zaista promijenila moj način života.

Na koje su načine eterična ulja utjecala na promjenu vašeg svakodnevnog života?

Ulja su mi promijenila način života tako što sam postala puno svjesnija što nanosim na svoju kožu, što unosim u svoj dom od proizvoda za čišćenje pa i od svih kozmetičkih proizvoda koje koristimo. Prije sam, kao i svi pretpostavljam, išla u te kozmetičke trgovine po dvije stvari a na kraju bih došla doma sa dvadeset dvije stvari i sve te kremice, šamponi bi stajali na policama i skupljali prašinu i čekali neke bolje dane te bi im tako  istekao rok trajanja pa bi na kraju završili u smeću. Otkad kupujem Young Living proizvode, jednostavno znam što kupujem, što koristim i na kraju krajeva  znam u što ulažem svoj novac.

Kada sam kupila svoja prva ulja nisam ni bila svjesna da ću se na kraju toliko opametiti i da ću shvatiti koliko kemikalije dugoročnim korištenjem loše utječu na nas i naš organizam i da ću se zapravo okrenuti tom preventativnom načinu života. Moj cilj u cijeloj ovoj priči je osvijestiti mlade ljude, kako cure tako i dečke da se može živjeti na neki drugačiji način i da se može pametno ulagati te koristiti proizvodi koji su vrhunske kvalitete, a potpuno su prirodni, ustvari na bazi eteričnih ulja. Young Living firma nema samo eterična ulja nego i šminku te preparativnu kozmetiku, proizvode za čišćenje  i jednostavno ima sve što jednom kućanstvu treba. Kroz sve ovo naučila sam pametno ulagati i brinuti o svome zdravlju.

Kao što ste i sami spomenuli na ovaj put ste krenuli prije otprilike godinu dana, možda malo više, je li imate sad neki savjet za sve one koji se još uvijek predomišljaju u vezi kupnje eteričnih ulja i od čega je najbolje početi što je najbolje prvo kupiti?

Prošla je već godina i četiri mjeseca otkad sam kupila svoj prvi početni paket. Tako se zove taj paket u kojem dobijete difuzor i dvanaest eteričnih ulja i to je definitivno najbolji početak za krenuti u život bez kemikalija zato što vi u toj kutiji s dvadeset eteričnih ulja dobijete sve što je jednom kućanstvu potrebno. S tim uljima sami možete izraditi proizvode za čišćenje, kreme za lice i još puno toga. Ja sam bila osoba koja se dugo predomišljala;“ Je li meni to stvarno potrebno ?“ Jer sam viđala razne žene koje o tome pričaju i sve su one bile mame koje imaju djecu te su sa tim uljima radile djeci na imunitetu i tako dalje. S druge strane cijena cijelog tog paketa nije mala, cijena je 177 eura i za jednu studenticu tada to stvarno nije bilo malo, međutim meni ta ulja jednostavno nisu izlazila iz glave. U početku sam samo htjela da mi stan lijepo miriše, ali sam kasnije shvatila da to nisu samo mirisi već da je ta kutija nešto puno više i da doslovno dobijete jedan mali wellness u svom domu. 

Cijelo sam ljeto marljivo radila i skupljala polako novce da uložim u taj paket i to je zaista najbolji ulog u mom životu. Stvarno bih svim ljudima preporučila da ne razmišljaju već ako nisu trenutno u mogućnosti kupiti paket da skupljaju jer je moguće u pet mjeseci skupiti potrebni iznos i da poduzmu taj prvi korak jer od pustog razmišljanja nema ništa. I ja sam na kraju krajeva sama sebi rekla ma idem ja to kupit ako to žene toliko hvale ne vjerujem da je to nešto loše , a ako sam se zeznula nema veze sama sam si kriva, a ako nisam onda sam definitivno na dobitku. I zašto ja svima govorim da je taj početni paket od 177 eura najisplativija opcija, pa zato što da idemo kupit jedan difuzor i možda tri ili četiri ulja to bismo platili od 100 do nekih 120 eura, ako dodamo još tih 50 eura dobijemo dvanaest eteričnih ulja i jako kvalitetan difuzor koji pokriva sve potrebe jednog čovjeka, jednog kućanstva. Ako idemo svako ulje iz tog paketa  gledati pojedinačno to bi nas sve skupa izašlo puno skuplje tako da je cijeli paket već na recimo 50% popusta i zaista se isplati.

Prilikom pripreme za ovaj naš razgovor vidjela sam da na web stranici Young Living firme postoje dva načina naručivanja. Možete li nam objasniti o čemu se točno radi i koja su to dva načina na koja možemo naručiti njihove proizvode?

Zapravo postoji nekoliko načina na koje možemo naručiti njihove proizvode. Jedan od tih načina jest da se jednostavno ulogirate na stranicu Young Living, ne postanete član i naručite proizvode ali to nije opcija koju bih ja preporučila zato što na taj način proizvodi budu malo skuplji. Druga opcija je da postanete član i naručujete svoje proizvode ali ni to ne bih preporučila nego bih preporučila treću opciju koja je zaista najbolja. Prvo nađete osobu koja je Young Living distributer i preko nje naručite svoj početni paket ili što god želite, a na taj način ste podržali Young Living distributera i dobili svog mentora. Mentor je osoba koja svojim znanjem i iskustvom vas upućuje u sve njihove proizvode i objašnjava na koji način ćete svaku kap ulja ili bilo kojeg drugog proizvoda iskoristiti na najbolji način. Postoji još jedna opcija a to je Essential Rewards program vjernosti u kojem smo mi dužni svaki mjesec napraviti svoju mjesečnu narudžbu u vrijednosti od otprilike 65 eura. 

To nije novac koji sam ja izmislila, kada sam kupila svoj početni paket odmah sam bez razmišljanja ostala u tom programu jer sam shvatila njegovu vrijednost i kada sam vidjela da ja s tim proizvodima mogu zamijeniti sve u svom kućanstvu i izradit puno toga sama jednostavno sam shvatila da više ne moram ići u druge trgovine u koje sam dosad išla nego preko njihove stranice mogu naručiti sve što mi treba i to dođe na moju kućnu adresu. Nisam izdvajala nikakav dodatni trošak jednostavno sam svoje novce preusmjerila u njihove proizvode za koje mogu biti sigurna da su prirodni i da nemaju unutra nikakve štetne kemikalije. Još jedna super stvar uvezi Essential Rewards programa je ta što mi sa svakom našom narudžbom skupljamo neke bodove . To volim povezati s karticom u dm-a iako je puno bolje. Prva tri mjeseca nam na naš račun dolazi 10% od naše narudžbe, a nakon tri mjeseca nam se vraća 20% narudžbe dok nam se nakon dvije godine vraća 25% od naše narudžbe u bodovima i to zaista bude dosta velik iznos.

Kasnije te bodove možemo mijenjati za besplatne proizvode i meni se već par puta dogodilo da sam te bodove zamijenila u vrijednosti od 150 do 200 eura tako da se taj program zaista isplati te Young Living svoje članove svaka 3 mjeseca prvih godinu dana nagrađuje sa besplatnim eteričnim uljem, također u tom program imamo još mnoge pogodnosti kao proizvode na popustima. Svaka osoba dobije svoj link koji kad god poželi može podijeliti s nekom osobom i sljedeći mjesec vam na vaš account sjedne 40 eura. Bili vi u poslovnoj prilici ili ne uvijek postoji ta opcija da možete svoj link podijelit i na taj način sljedeći mjesec pokrit dio svoje mjesečne narudžbe. Essential Rewards program je nešto što svima preporučujem jer se stvarno isplati a proizvode obožavam i stvarno su odlični. Super stvar je što se iz tog programa bez ikakve naknade možete isključit kad god to poželite i možete se ponovno uključit kad god vi to želite. Ne plaćaju se nikakve pretplate već je jedini uvjet vaša mjesečna narudžba. 

(instagram:vukojandrea)

(instagram:vukojandrea)



Darija Vratonjić


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

FABULA: Kradljivica knjiga

Vrijeme je popularizacije knjiga – jeftinije su i pristupačnije, a i broj im se povećao. Tako svatko može naći nešto za sebe. I upravo zato zabrinjava činjenica da se veliki broj ljudi odlučuje za nečitanje. No nije samo to problem – u zadnje vrijeme je često da se osobe koje ne čitaju time ponose.  Tako nerijetko možete čuti rečenicu: Nisam pročitala knjigu od osnovne škole! S tim da nove generacije vjerojatno već u osnovnoj školi dižu ruke od knjiga s obzirom na dostupnost detaljnih sažetaka na internetu. Teško je reći što stvara takvu averziju ljudi prema čitanju. Kažu da je knjiga elitna vrsta zabave, zato jer nemaju svi toliko vremena da se posvete čitanju. To je možda i jedino prihvatljivo opravdanje za nečitanje. Ali nedostatak vremena je mladim ljudima u osnovnoj i srednjoj školi najmanji problem – veći je taj što knjige smatraju dosadnima i zamornima. Šteta, jer oni nikada neće otkriti koliki je užitak izgubiti se u radnji neke zanimljive radnje, a da ne govorim koliko bi

INTERVJU Otto Barić: Hrvatska k'o Hrvatska, najgore što možeš napravit je bit uspješan

Posljednjih mjeseci počela je izgradnja velikog poslovnog nebodera West Gate u Splitu koji bi trebao biti najviša zgrada u Hrvata. Tom prigodom arhitekt projekta, Otto Barić, sin istoimenog umirovljenog izbornika hrvatske nogometne reprezentacije, Otta Barića ispričao je kako je Hrvatska arhitektonska javnost dočekala projekt koji je oduševio Katar, što misli o negativnim komentarima na njegove projekte te po čemu osmišljava svoje projekte. Iako u Kataru gradi dosta uspješnu karijeru, u Hrvatskoj je već izgradio hvale vrijedne projekte. Zagrebtower - profinjena poslovna zgrada svjetskih standarda; Ban centar u Zagrebu – luksuzna stambena i poslovna zgrada u samom centru; velebno zdanje vinarije Korta Katarina u Orebiću samo su neki od projekata s njegovim potpisom, a otkrio je i planove za budućnost. Zašto ste prekinuli igrati nogomet i odakle zanimanje za arhitekturu? Igrao sam nogomet do svoje 16. godine. No otac mi je jednom prilikom rekao: "Ti nikada

Jelena Hendić: Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude

Autorica knjige „Modni Izazovi“ i urednica istoimenog portala, te bivša studentica Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku ljubav prema modi objedinila u modnu knjigu koja je postala prepoznatljiva i izvan Dubrovačko-neretvanske županije. „Modni Izazovi“ su ne samo novi modni sadržaj, već polako postaju omiljeno štivo pripadnica ljepšeg spola. U intervjuu za ePunkt otkriva odakle ideja za modnim novinarstvom, pisanjem knjige kao i osnivanjem portala. Kako to da ste se odlučili baviti baš novinarskom strukom? Novinarstvo je moja najveća strast. Oduvijek sam željela biti novinarka. Pisanje me ispunjava i dio je mene. Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude i mene. Je li istina da je novinarski posao jedan od najstresnijih? Stres je prisutan, ali s iskustvom postaje manji, ili u potpunosti nestaje. Ali činjenica je da je stres postao svakodnevnica koja je prisutna u svakom segmentu našeg života i moramo se nositi s tim.