Tik tok je novija društvena mreža koja je polako ali sigurno pomela konkurenciju te preuzela mjesto najpopularnije društvene mreže danas. Razvila se u Kini gdje se vrlo brzo proširila Azijom te Sjedinjenim Američkim Državama, a zatim i ostatkom svijeta.
Služi
za dijeljenje i izradu kratkih video isječaka od 15- ak sekundi. Ciljano su
tvorci ove aplikacije išli na dobnu skupinu mlađih osoba. Ta strategija se
isplatila, jer danas aplikacija bilježi vrlo visoke rezultate. Čak je 41% od
ukupnog broja korisnika, populacija mladih tinejđera između 16 i 24 godine.
Ulaskom
u aplikaciju, na naslovnici se odmah prikazuje neograničena količina video sadržaja. Prilikom
pregledavanja videa, umjetna inteligencija koju aplikacija koristi pamtit će
ono što korisnik najviše gleda, te pojačano sugerirati takvu vrstu sadržaja. Jedna
od temeljnih karakteristika TikToka je ta da nakon što prijeđete preko jednog
videa, automatski počinje drugi, a da pritom ne morate išta kliknuti kako biste
ga pokrenuli.
TikTok
je trenutno hit kod mladih, a sadržajno im i je najviše primjerena. Većina
mladih je doživljava kao kreativnu i zabavnu društvenu mrežu, dok veliki dio ljudi
smatra tik tok opasnom društvenom mrežom. Kao najveći problem ističe se
činjenica da tik tok nije cenzurirao sadržaje za maloljetnu djecu, koji su
izloženi raznim primjerenim i neprimjerenim sadržajima na internetu. Mnogi
također smatraju da se i iz ove aplikacije može iskoristiti najbolje i
potaknuti mlade na kreativnost, ali uz oprez koji je potreban kako bi ih se
zaštitilo.
Primjedbe
Objavi komentar