Preskoči na glavni sadržaj

POVRATAK U HOGWARTS NAKON 20 GODINA

 

(IMDB)

Prije 20  godina, u kinima diljem svijeta počeo se prikazivati prvi film iz franšize Harry Potter. Mali čarobnjak privukao je veliki broj obožavatelja, bez obzira na to jesu li ga već upoznali putem knjiga ili im je prvi susret sa njim bio na filmskom platnu.
Svaka obljetnica ima svoju proslavu, a ova će se dogoditi na Novu godinu, na straming platformi HBO MAX, kada će ponovno sastati  Harry Potter (Daniel Radcliffe), Hermiona Graner (Emma Watson) i Ron Weasly (Rupert Grint) u posebnoj emisiji Harry Potter 20th Anniversary: Retrun to Hogwarts. Trojac će se prisjetiti snimanja filma i svih događaja vezanih uz početak priče o malom čarobnjaku. 

Osim Daniela, Emme i Ruperta, obilježavanju objetnice će se pridružiti i redatelj Chirs Columbus kao i glumci koji su se pojavljivali kroz ostale filmove iz franšize. Neki od trenutno poznatih glumaca su Helena Bonham Carter (Bellatrix Lastrange), (Lord Voldemort) , Gary Oldman (Sirius Black), Tom Felton (Draco Malfoy), Oliver i James Phelps ( Fred i George Weasly), Bonnie Wright (Ginny Weasly), Matthew Lewis (Neville Longbottom), Evanna Lynch (Luna Lovegood). 

Prema dosadašnjim informacijama,  autorica serijala J.K. Rowling neće se pridružiti ponovnom okupljanju. Rowling je u nekoliko navrata na svom Twitter profilu pisala neprimjerene komentare o transrodnim osobama i na sebe navukla bijes LGBTQ+ zajednica. Dok Harry Potter kao franšiza nije izgubio na popularnosti, Rowling je izgubila veliki broj svojih obožavatelja, koji su ostali vjerni čarobnjačkom svijetu i Hogwatrsu. Ponovno okupljanje glumačke postave nije jedina stvar povezana s Harryem Potterom koja će se dogoditi iduće godine. Sredinom rujna, otkriveno je da će idući film iz franšize Čudesne zvijeri (Fantasitc Beasts) izaći 15.travnja 2022. , a naziv filma je Fantastic Beast, The Seacrets of Dumbledore.

Orlanda Laterza


Primjedbe

  1. "Rowling je u nekoliko navrata na svom Twitter profilu pisala neprimjerene komentare o transrodnim osobama i na sebe navukla bijes LGBTQ+ zajednica."

    Cancel culture strikes again

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista sam ovo uzela sebi ove godine 2022. Moram izvijestiti širu javnost kako sam dobila pomoć od gospođe BOŽENE DOBRAŠIN. Tražio sam način da uložim u Hrvatsku sa svojom ušteđevinom pa sam vidio oglas za svjedočanstvo na sigurnom forumu, kontaktirao sam je i dala mi je točan ideal koji sam tražio i srećom bila je pravi zajmodavac koji je dao Kredit s 3% kamate na dobroj reputaciji. Dobio sam kredit od 25.000 eura na rok otplate od 10 godina, a otplata počinje tri mjeseca nakon što sam dobio kredit, pa sam kredit dodao teško zarađenom novcu od ulaganja. Iskreno, ovo je stvarno i odlučio sam to podijeliti ovdje, pa ako trebate zajam ili želite uložiti svoj novac, slobodno je kontaktirajte putem e-maila: vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com WhatSapp: +1347574180

    OdgovoriIzbriši
  3. Želio bih da se zahvalim kreditno-kreditnim institucijama na divnoj i odličnoj usluzi koja je pružena za apliciranje za kredit. Veoma sam zadovoljan vašom uslugom i voleo bih da nastavim i ubuduće. Već sam uputio jednog svog prijatelja u ovu kompaniju i ubuduće ću sve upućivati samo na vas. Kontaktirajte na WhatsApp: +393512640785. Hvala vam. Primio sam zajam od 6.800 dolara od kreditnih institucija. Kontaktirajte ih ako vam je potreban hitan zajam na email: loancreditinstitutions00@gmail.com.. Uprava: +393512114999. ili +393509313766.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao sam kupiti kuću. Pokušao sam potražiti zajam od različitih kreditnih tvrtki, privatnih i korporativnih, ali nije išlo, a većina banaka mi je odbila kredit. Ali kako bi Bog htio, upoznali su me s privatnim zajmodavcem koji mi je dao zajam od 90,000 eura i danas imam vlastitu kuću i vlasnik sam tvrtke i trenutno mi je dobro, ako morate ići na tvrtka za osiguranje zajma. bez kolaterala, bez provjere kreditne sposobnosti, samo 3% kamatna stopa i supotpisnik s boljim planovima i rasporedom otplate, kontaktirajte Davidson Albert Loan (davidsonalbertloan@gmail.com). On ne zna da to radim, ali sada sam tako sretna i odlučila sam dati ljudima više informacija o njemu i želim da ga Bog još više blagoslovi. Možete ga kontaktirati putem njegove e-pošte. davidsonalbertloan@gmail.com
    {WhatsApp: +38761545894}

    OdgovoriIzbriši
  5. Moj suprug i ja ne možemo dovoljno izraziti koliko nam je ova kompanija pomogla u izuzetno teškom procesu kupovine kuće! U početku smo se malo bojali koliko je potrebno za odobrenje kredita, međutim, kroz sve to, Kreditno-kreditne institucije i cijelo osoblje nikada nisu odustali od nas i ostali su uz nas i educirali nas do kraja i sada smo spremamo se za useljenje u naš prvi dom! Hvala vam puno POVOLJNI KUĆNI KREDITI od 120.000 dolara!" kontaktirajte ih ako vam je potreban zajam putem e-maila: loancreditinstitutions00@gmail.com
    Whatsapp broj:+393512640785 ili +393512114999
    ili email: loancreditinstitutions00@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Trebate li brz i brz zajam za rješavanje svojih financijskih potreba, nudimo zajmove od 3.000,00 € do 100.000.000 € Max, pouzdani smo, kontaktirajte vjerovnika zajma putem e-pošte: elenanino0007@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. SVJEDOČANSTVO KAKO SAM DOBIO KREDIT OD 2% KOLATERA. Trebate li kredit? Jeste li u dugovima? Da li želite da pokrenete posao i potreban vam je kapital? Trebate zajam ili financiranje iz bilo kojeg razloga? Ovdje imate pravu lokaciju za svoja rješenja kredita! Preporučujem (kreditne kreditne institucije) svima vama. Nude zajmove svima koji su zainteresovani da dobiju bilo koju vrstu kredita. Pozajmili su mi iznos od 36.000 dolara sa ILI bez kolaterala po stopi od 2%. Nude sve vrste kredita, čak i sa lošim kreditnim rezultatom. Njihove usluge uključuju kredite za obrazovanje, zajam za automobil, zajam za kamione, zajam za refinansiranje, osigurani i neobezbeđeni zajam, lični zajam, zajam za konsolidaciju duga, poslovni zajam, hipotekarni zajam, stambeni zajam, studentski zajam itd. Molimo Vas da nam pišete na Whatsapp broj: +393512640785 ili : +393509313766
    ili :+393512114999. email: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    molim vas, ja sam referent koji uzima moj kredit od njene kompanije.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

FABULA: Kradljivica knjiga

Vrijeme je popularizacije knjiga – jeftinije su i pristupačnije, a i broj im se povećao. Tako svatko može naći nešto za sebe. I upravo zato zabrinjava činjenica da se veliki broj ljudi odlučuje za nečitanje. No nije samo to problem – u zadnje vrijeme je često da se osobe koje ne čitaju time ponose.  Tako nerijetko možete čuti rečenicu: Nisam pročitala knjigu od osnovne škole! S tim da nove generacije vjerojatno već u osnovnoj školi dižu ruke od knjiga s obzirom na dostupnost detaljnih sažetaka na internetu. Teško je reći što stvara takvu averziju ljudi prema čitanju. Kažu da je knjiga elitna vrsta zabave, zato jer nemaju svi toliko vremena da se posvete čitanju. To je možda i jedino prihvatljivo opravdanje za nečitanje. Ali nedostatak vremena je mladim ljudima u osnovnoj i srednjoj školi najmanji problem – veći je taj što knjige smatraju dosadnima i zamornima. Šteta, jer oni nikada neće otkriti koliki je užitak izgubiti se u radnji neke zanimljive radnje, a da ne govorim koliko bi

INTERVJU Otto Barić: Hrvatska k'o Hrvatska, najgore što možeš napravit je bit uspješan

Posljednjih mjeseci počela je izgradnja velikog poslovnog nebodera West Gate u Splitu koji bi trebao biti najviša zgrada u Hrvata. Tom prigodom arhitekt projekta, Otto Barić, sin istoimenog umirovljenog izbornika hrvatske nogometne reprezentacije, Otta Barića ispričao je kako je Hrvatska arhitektonska javnost dočekala projekt koji je oduševio Katar, što misli o negativnim komentarima na njegove projekte te po čemu osmišljava svoje projekte. Iako u Kataru gradi dosta uspješnu karijeru, u Hrvatskoj je već izgradio hvale vrijedne projekte. Zagrebtower - profinjena poslovna zgrada svjetskih standarda; Ban centar u Zagrebu – luksuzna stambena i poslovna zgrada u samom centru; velebno zdanje vinarije Korta Katarina u Orebiću samo su neki od projekata s njegovim potpisom, a otkrio je i planove za budućnost. Zašto ste prekinuli igrati nogomet i odakle zanimanje za arhitekturu? Igrao sam nogomet do svoje 16. godine. No otac mi je jednom prilikom rekao: "Ti nikada

Jelena Hendić: Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude

Autorica knjige „Modni Izazovi“ i urednica istoimenog portala, te bivša studentica Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku ljubav prema modi objedinila u modnu knjigu koja je postala prepoznatljiva i izvan Dubrovačko-neretvanske županije. „Modni Izazovi“ su ne samo novi modni sadržaj, već polako postaju omiljeno štivo pripadnica ljepšeg spola. U intervjuu za ePunkt otkriva odakle ideja za modnim novinarstvom, pisanjem knjige kao i osnivanjem portala. Kako to da ste se odlučili baviti baš novinarskom strukom? Novinarstvo je moja najveća strast. Oduvijek sam željela biti novinarka. Pisanje me ispunjava i dio je mene. Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude i mene. Je li istina da je novinarski posao jedan od najstresnijih? Stres je prisutan, ali s iskustvom postaje manji, ili u potpunosti nestaje. Ali činjenica je da je stres postao svakodnevnica koja je prisutna u svakom segmentu našeg života i moramo se nositi s tim.