Preskoči na glavni sadržaj

Studentska menza Dubrovnik – iskustva studenata

 


Godinama je Dubrovnik bio grad bez adekvatnog smještaja i mogućnosti prehrane za studente. Problem sa smještajem riješio se izgradnjom studentskog doma, ali studentska menza i dalje ne zadovoljava kriterije dubrovačkih studenata. Nekoliko studenata u nastavku teksta podijelilo je svoja iskustva 

Ø  Smatram da je najveći problem menze ne raznolikost jela. U obrocima prevladavaju ugljikohidrati umjesto da su jela puna proteina. Bilo bi zanimljivo kada bi bar jednom u tjednu bio dan sa posebnim jelima.

Ø  Moja iskustva u menzi su podijeljena, za hranu neću generalizirati pa reći da je „dobra“ ili „loša“, no smatram da uvijek ima mjesta za napredak. Mislim da bi trebalo uvesti raznovrsnije menije jer se često ponavljaju ista ili vrlo slična jela te se studenti u tom pogledu s pravom žale.

Ø  Smatram da bi menza mogla biti puno bolja. Hrana je uvijek ista i sastojci su nekvalitetni, a hrana ponekad zna biti i sirova. Često se dogodi da mi se hrana ne sviđa pa skuham nešto sama u kuhinji.

Ø  Hrana u menzi je kritične kvalitete, izbor jela je oskudan, a jedina svijetla točka koja su bili riblji štapići su uklonjeni sa menija jako brzo. Sve manje i manje studenata ide u menzu, što ostavlja posljedice na naše financijsko stanje.

Ø  Nažalost dubrovačka menza trenutno nije na razini na kojoj bi trebala biti. Hrana je često nedovoljno kuhana te je sama ponuda jela oskudna, a doručak kao najvažniji obrok u danu uopće ne postoji. Mislim da se menza treba ugledati na ostale menze većih sveučilišnih gradova i poraditi na kvaliteti i raznovrsnosti jela te uvođenju doručka.

Ø  Hrana u studentskom restoranu (aka menzi) nažalost nije baš raznovrsna. Ukoliko ste ljubitelj krumpira biti će vam odlično jer je gotovo svaki dan na meniju, a ako ste fan talijanske kuhinje tj. tjestenine i gnoccha još bolje, toga ćete se svakako nagledati. Mislim da je jedino tragično to što je na meniju češći prilog krumpir i riža nego neko sezonsko povrće… Iskreno mi studenti, ne očekujemo sad neke sočne i zavodljive okuse, michelinovu zvjezdicu i slično, već samo kvalitetno pripremljen i nutritivan obrok. Rekla bih da nedostaje voća, vitamina i mašte u pripremi menija i samih obroka.

Ø  Studentska menza pruža raznovrstan izbor jela i da svaki student može pronaći nešto za sebe. Osoblje je ljubazno i na nivou obavlja svoj posao. Hrana uvijek može biti bolja, a i samu ponudu bi obogatilo uvrštavanje dodatnih jela kao i doručka za one studente koji nemaju mogućnost ručka i večere ukoliko su cijeli dan na predavanjima.

Imaju li studenti prevelika očekivanja i hoće li uprava doma poraditi na „upitnoj“ kvaliteti jela? Odgovor na to pitanje saznat ćemo u vremenima koja slijede.


Zvonimir Maras

Primjedbe

  1. Zaista sam ovo uzela sebi ove godine 2022. Moram izvijestiti širu javnost kako sam dobila pomoć od gospođe BOŽENE DOBRAŠIN. Tražio sam način da uložim u Hrvatsku sa svojom ušteđevinom pa sam vidio oglas za svjedočanstvo na sigurnom forumu, kontaktirao sam je i dala mi je točan ideal koji sam tražio i srećom bila je pravi zajmodavac koji je dao Kredit s 3% kamate na dobroj reputaciji. Dobio sam kredit od 25.000 eura na rok otplate od 10 godina, a otplata počinje tri mjeseca nakon što sam dobio kredit, pa sam kredit dodao teško zarađenom novcu od ulaganja. Iskreno, ovo je stvarno i odlučio sam to podijeliti ovdje, pa ako trebate zajam ili želite uložiti svoj novac, slobodno je kontaktirajte putem e-maila: vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com WhatSapp: +1347574180

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

FABULA: Kradljivica knjiga

Vrijeme je popularizacije knjiga – jeftinije su i pristupačnije, a i broj im se povećao. Tako svatko može naći nešto za sebe. I upravo zato zabrinjava činjenica da se veliki broj ljudi odlučuje za nečitanje. No nije samo to problem – u zadnje vrijeme je često da se osobe koje ne čitaju time ponose.  Tako nerijetko možete čuti rečenicu: Nisam pročitala knjigu od osnovne škole! S tim da nove generacije vjerojatno već u osnovnoj školi dižu ruke od knjiga s obzirom na dostupnost detaljnih sažetaka na internetu. Teško je reći što stvara takvu averziju ljudi prema čitanju. Kažu da je knjiga elitna vrsta zabave, zato jer nemaju svi toliko vremena da se posvete čitanju. To je možda i jedino prihvatljivo opravdanje za nečitanje. Ali nedostatak vremena je mladim ljudima u osnovnoj i srednjoj školi najmanji problem – veći je taj što knjige smatraju dosadnima i zamornima. Šteta, jer oni nikada neće otkriti koliki je užitak izgubiti se u radnji neke zanimljive radnje, a da ne govorim koliko bi

INTERVJU Otto Barić: Hrvatska k'o Hrvatska, najgore što možeš napravit je bit uspješan

Posljednjih mjeseci počela je izgradnja velikog poslovnog nebodera West Gate u Splitu koji bi trebao biti najviša zgrada u Hrvata. Tom prigodom arhitekt projekta, Otto Barić, sin istoimenog umirovljenog izbornika hrvatske nogometne reprezentacije, Otta Barića ispričao je kako je Hrvatska arhitektonska javnost dočekala projekt koji je oduševio Katar, što misli o negativnim komentarima na njegove projekte te po čemu osmišljava svoje projekte. Iako u Kataru gradi dosta uspješnu karijeru, u Hrvatskoj je već izgradio hvale vrijedne projekte. Zagrebtower - profinjena poslovna zgrada svjetskih standarda; Ban centar u Zagrebu – luksuzna stambena i poslovna zgrada u samom centru; velebno zdanje vinarije Korta Katarina u Orebiću samo su neki od projekata s njegovim potpisom, a otkrio je i planove za budućnost. Zašto ste prekinuli igrati nogomet i odakle zanimanje za arhitekturu? Igrao sam nogomet do svoje 16. godine. No otac mi je jednom prilikom rekao: "Ti nikada

Jelena Hendić: Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude

Autorica knjige „Modni Izazovi“ i urednica istoimenog portala, te bivša studentica Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku ljubav prema modi objedinila u modnu knjigu koja je postala prepoznatljiva i izvan Dubrovačko-neretvanske županije. „Modni Izazovi“ su ne samo novi modni sadržaj, već polako postaju omiljeno štivo pripadnica ljepšeg spola. U intervjuu za ePunkt otkriva odakle ideja za modnim novinarstvom, pisanjem knjige kao i osnivanjem portala. Kako to da ste se odlučili baviti baš novinarskom strukom? Novinarstvo je moja najveća strast. Oduvijek sam željela biti novinarka. Pisanje me ispunjava i dio je mene. Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude i mene. Je li istina da je novinarski posao jedan od najstresnijih? Stres je prisutan, ali s iskustvom postaje manji, ili u potpunosti nestaje. Ali činjenica je da je stres postao svakodnevnica koja je prisutna u svakom segmentu našeg života i moramo se nositi s tim.