Preskoči na glavni sadržaj

Nevenka Tokić: Studenti često misle da se u studentskom zboru pjeva

 

Nevenka Tokić studentica je treće godine preddiplomskog studija Mediji i kultura društva. O njezinoj ljubavi prema glazbi već se pisalo u časopisu Punkt. Isto tako, Nevenka je i glas koji predstavlja studente Odjela za komunikologiju u Studentskom zboru, ali i tajnica Studentskog zbora Sveučilišta u Dubrovniku.

U ovom intervjuu Nevenka opisuje koja je uloga Studentskog zbora, zašto je on bitan za studente, ali i koja je njena uloga u Studentskom zboru Sveučilišta u Dubrovniku.

(Instagram: hsz.hr)

Koji su glavni zadatci Studentskog zbora?

„Glas koji predstavlja sve studente“

Studentski zbor ima veliku ulogu u životu studenata. On je predstavničko tijelo koje ima zadatak štititi interese studenata. Studentski zbor brine o kvaliteti života studenata i kvaliteti studijskog procesa, studentskom standardu… Potiče izvannastavne aktivnosti, predlaže nadležnim tijelima visokih učilišta plan financiranja studentskih aktivnosti…

Koja je Vaša uloga u Studentskom zboru?

Radim sve što treba. Vodim društvene mreže, vodim zapisnike, aktivno sudjelujem na sjednicama (sjednicama skupštine Studentskog zbora Sveučilišta u Dubrovniku, sjednicama skupštine Hrvatskog studentskog zbora), odgovaram na mailove, pratim rad predsjednice… Kako bi ona rekla „Neve je moja desna ruka“. Ali, posebno bih istaknula ulogu predstavnice studenata. Kao predstavnik studenata imam zadaću biti u kontaktu sa studentima i komunicirati s njima.

Najveću odgovornost naravno ima predsjednica. Svo povjerenje studenata je dano njoj. Predsjednica je također student i ima svoje fakultetske obaveze, koje nije uvijek lako uskladiti sa obavezama u zboru. Ukratko, predsjednik koordinira radom cjelokupnog studentskog zbora.

Kako to da ste se odlučili uključiti u Studentski zbor?

Ovo je jedna zanimljiva priča. Kao osoba koja se čitav život bavi glazbom, kao i svi studenti mislila sam da se tu pjeva. Malo sam se raspitala što je i kako funkcionira studentski zbor, svidjelo mi se i pomislila sam, ajde da se bar u nešto uključim. Najzanimljivije je to kako sam postala predstavnica Odjela za komunikologiju. Na dan izbora za studentskog predstavnika profesor Đorđe Obradović prije predavanja uputio je studente na recepciju gdje se i glasalo. Kolege su me počele „napadati“ zašto im nisam rekla da sam se kandidirala. Ništa mi nije bilo jasno, stvarno sam bila na tom spisku… I tako sam izabrana za predstavnika studenata na Odjelu za komunikologiju.

Aktivni ste član Studentskog zbora, kako uspijevate uskladiti sve obaveze koje od Vas zahtijeva studij?

Studentski zbor broji 15 članova, ali onih aktivnih je jako malo. Pa je tako i odgovornost veća. Većinu vremena koje nije posvećeno fakultetskim obvezama posvećujem obvezama oko zbora. Sjednice su uvijek vikendom, da bi svima bilo lakše jer tada nemamo predavanja. One često traju od 3 – 4 sata, a posvetiti im se u potpunosti bilo bi teško tijekom radnog tjedna, nakon predavanja. No, smatram da se ipak uz dobru organizaciju može sve postići.

  

Sprema li studentski zbor neke nove projekte?

Trenutno je u pripremi 6. sjednica Hrvatskog studentskog zbora koja se održava u Dubrovniku. Na sjednicu (24.2. – 26.2. 2023.) dolaze kolege iz Država sastavnica SEI Inicijative (South – East Initiatives). Zainteresirani studenti preko društvenih mreža uvijek mogu doći do podataka o sjednicama, ali i doći posjetiti neke od njih.

Osim toga pripremaju se proljetne aktivnosti za studente (paintball, roštiljada, kvizovi, dobrovoljno darivanje krvi, sportski dan…), za koje će studenti uskoro biti obavješteni na društvenim mrežama Studentskog zbora.

Još je jedan veliki projekt u izradi. U realizaciji nam pomaže kolega Ivana Milan, koji nije član Studentskog zbora, ali uvijek je tu ako nam zatreba pomoć. Projekt će uskoro biti gotov, pa se nadam da se vidimo na otvorenju.

Nevenkina poruka za kraj

Iako se u zboru puno radi to se isplati jer studentski zbor se zalaže za sve sadašnje, ali i buduće studente. Nažalost, veliki problem je što su studenti često nezainteresirani za rad ili pomoć. Ovim putem želim pozivati sve studente da se pridruže Studentskom zboru jer kad se male ruke slože sve se može. I naravno nakon posla uvijek slijedi dobra zabava.


Zvonimir Maras


Primjedbe

  1. Uspjela sam dobiti svog muža uz pomoć doktora uroka po imenu dr. Ajayi kada sam otkrila da ga je očarala druga žena, bila sam jako sretna što sam kontaktirala čarobnjaka jer je on razlog zbog kojeg sam uspjela ponovno pridobiti svog muža i sada živimo u miru. kontaktiraj dr. Ajayija za sav tvoj rad s čarolijama, pomogao mi je da vratim svog muža, vjerujem da će ti pomoći s onim što te muči. E-pošta:drajayi1990@gmail.com ili WhatsApp: +2347084887094.

    OdgovoriIzbriši
  2. Rado bih vam svima rekla da sam uspjela okončati problem razvoda i obnoviti svoj brak, ne znam što je spopalo mog muža da je podnosio zahtjev za razvod, pokušala sam ga odgovoriti od toga, ali nije me poslušao, nisam imao drugu opciju nego potražiti pomoć gdje god sam se mogao sjetiti i otišao sam toliko da kontaktiram dr. Ajayija i sada mi je drago što sam od njega zatražio pomoć. Jer da nije bilo dr. Ajayija, ne znam što bi bilo s mojim brakom, jer sam voljela svog muža i nisam mogla podnijeti da ga izgubim. Čarolija je djelovala poput magije, moj se muž promijenio i počeo pokazivati ljubav umjesto razvoda koji je planirao. Presretna sam što mi je sada sve na svom mjestu. Rado bih preporučio dr. Ajayija svima koji imaju probleme u braku i žele tome stati na kraj. Ako trebate pomoć pravog bacača čarolija, kontaktirajte Dr Ajayija na Whatsapp / Viber : +2347084887094 ili e-mail : drajayi1990@gmail.com, vjerujem da vas neće iznevjeriti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nikada nisam vjerovala u bacanje čini ili magiju dok nisam upoznala dr. Ajayija kojeg sam kontaktirala preko njegovog broja: +2347084887094 na WhatsAppu, prolazila sam kroz problematična razdoblja u braku jer je moj muž rekao da ne želi više imati ništa sa mnom nakon 9 godina brak, stvarno volim svog muža pa tražim pomoć da riješim stvari u svom braku, dok sam pregledavao vidio sam gdje je jedan muškarac preporučio dr. Ajayija jer mu je čarolijom pomogao da napreduje na svom radnom mjestu, obratio sam se Dr. Ajayi i objasnio sam mu sebe, rekao mi je što trebam učiniti kako bih vratio mir u svoj dom nakon što sam slijedio sve njegove upute, moj se muž predomislio i živimo sretno i više nikada nije spomenuo ništa u vezi s razvodom. Kontaktirajte dr. Ajayija danas za bilo koji problem u vezi ili bilo koji aspekt života i on će pronaći rješenja za vaš problem. Viber / WhatsApp broj: +2347084887094 ili Email:drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav prijatelji, moj život je bio gotovo gotov kada je moj suprug rekao da želi razvod nakon što smo bili u braku 15 godina, ali uspjela sam spasiti svoj brak uz pomoć bacača čarolija po imenu dr. Ajayi, uspio je vratiti mir u mojoj kući s ljubavnom čarolijom i ljubav mog muža prema meni sada je velika, ako se suočavate s problemima u braku ili vezi, kontaktirajte dr. Ajayija na Whatsappu: +2347084887094 za trajno rješenje.

    OdgovoriIzbriši
  5. DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN I BOG BLAGOSLOVIO JOSE DAVIDSON ALBERT davidsonalbertloan@gmail.com

    Moje ime je Marijana, ja sam iz HRVATSKE, zadnjih pet mjeseci sam tražila pravu kreditnu tvrtku, da kupim kuću koju imam, bilo je hrpa prijevara koje su me natjerale da im vjerujem i na kraju dana, uzeli su mi novac bez davanja zauzvrat, izgubio sam svaku nadu, bio sam zbunjen i frustriran, nikada nisam želio imati ništa s tvrtkama za online zajmove, pa sam otišao posuditi novac od prijatelja, rekao sam sve što se dogodilo i rekla je da mi može pomoći da zna kreditnu tvrtku koja mi može pomoći s bilo kojim iznosom kredita koji mi treba uz vrlo nisku kamatu od 2%, da je upravo dobila kredit od njih, uputila me kako podnesite zahtjev za zajam baš kao što mi je rekla, aplicirao sam kod njih na e-poštu: (davidsonalbertloan@gmail.com), nikad nisam vjerovao, ali sam pokušao i na moje najveće iznenađenje dobio sam zajam u roku od 24 sata, nisam mogao vjerujte, ponovno sam sretan i bogat i zahvaljujem Bogu što takve tvrtke za zajmove poput ove još uvijek postoje na ovim prijevarama posvuda, molim vas da savjetujete svima koji trebaju posuditi zajam putem e-pošte (davidsonalbertloan@gmail.com) nikad te ne iznevjeri i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam oženjen čovjek koji ima nesporazum sa suprugom jer nismo uspjeli roditi dijete. Bio sam zaslijepljen i vrijeđao sam svoju ženu, govoreći joj da je ona uzrok svega. Ali, nisam znao da je netko drugi uzrok mojih obiteljskih problema. Jednog sam dana razmišljao o stvarima i nazvao sam ženu blizu da je pitam odakle dolaze naši problemi. Nikad nije znala što reći, kao muškarac to više nisam mogao podnijeti, pa sam objasnio stvari prijatelju koji me upoznao s duhovnim čovjekom po imenu dr. Ajayi koji će mi dati rješenje za kojim neću požaliti u životu . Kontaktirao sam duhovnog čovjeka, objasnio mu svoju situaciju i on mi je rekao potrebne stvari potrebne za žrtve. Nakon mjesec dana prvog posla moja žena je zatrudnjela i bio sam jako uzbuđen zbog toga jer je to bilo ono što sam čekao, a sve zahvaljujući doktoru AJAYI-ju za veliku stvar koju je učinio za moju obitelj. Nemojte se sramiti svojih životnih problema kontaktirajte Dr Ajayija na Viber / Whatsapp: +2347084887094 ili Email: drajjayi1990@gmail.com

    Također ga možete kontaktirati za sljedeće čarolije

    ljubavna čarolija
    čarolija lutrije
    čarolija osvete
    zaštitna čarolija
    i sve druge stvari koje vam stvaraju probleme u životu

    OdgovoriIzbriši
  7. TREBATE LI ZAJAM KAKO BISTE RIJEŠILI SVOJ FINANCIJSKI PROBLEM? AKO DA LJUBAZNO KONTAKTIRAJTE GĐU VLADIMIRU FRANKU. ONA JE DOBRA ŽENA I JA SAM DOBIO ZAJAM OD NJE.

    PRVE POTREBNE INFORMACIJE:

    Puno ime
    Zemlja:
    zemlja:
    Dob:
    okupacija:
    Kontakt telefoni:
    Potreban iznos:
    Trajanje kredita:
    Namjena kredita:
    Bračni status:
    Spol:
    Email za kontakt:

    vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Poštovani tražitelji kredita,

    Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska prava s jedinom svrhom pomoći siromašnima i ljudima u financijskim poteškoćama. Ponuda božićnog zajma za 2023. također je u tijeku. Ako se želite prijaviti za zajam, kontaktirajte ih putem podataka u nastavku: e-mail: davidsonalbertloan@gmail.com

    Ime:
    Potreban iznos kredita:
    Trajanje kredita:
    Broj mobitela:

    Hvala vam i Bog vas blagoslovio
    Davidson Albert.

    KAKO SAM DOBIO BOŽIĆNI KREDIT 2023

    OdgovoriIzbriši
  9. Je li vaš muškarac iznenada rekao da želi razvod, a vi želite da se vas dvoje vratite u vrijeme kad u obitelji još postoji ljubav? Onda nemojte više tražiti jer je dr. Ajayi, veliki bacač čarolija, pravi za vas. Po profesiji sam bankar, kad je moj brak dug 7 godina doživio krah, to mi je stvarno slomilo srce, pa čak i utjecalo na moj posao jer sam uvijek razmišljao i nisam bio koncentriran. Zaista volim svog muža pa tražim načine na koje ga mogu vratiti nakon što sam živjela razdvojeno oko 5 mjeseci. Naišao sam na svjedočanstvo čovjeka koji je rekao da je uspio dobiti unapređenje na poslu uz pomoć velikog čarača dr. Ajayija pa sam uzeo njegov kontakt i došao do njega, objasnio mu probleme u braku i on me uvjerio da će stvari ozdravi za mene, ali rekao sam neke stvari koje trebam učiniti da postignem svoju svrhu, slijedila sam njegove upute i danas ponovno živim sretno sa svojim mužem, on je stvarno divan čovjek i blagoslovljen od njegovih bogova. Kontaktirajte Dr. Ajayija za bilo kakve životne probleme na njegov Viber ili WhatsApp broj: +2347084887094 ili Email:drajayi1990@gmail.com nećete požaliti da ste ga upoznali.

    OdgovoriIzbriši
  10. Poštovani tražitelji kredita,

    Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska prava s jedinom svrhom pomoći siromašnima i ljudima u financijskim poteškoćama. Ponuda božićnog zajma za 2023. također je u tijeku. Ako se želite prijaviti za zajam, kontaktirajte ih putem podataka u nastavku: e-mail: davidsonalbertloan@gmail.com

    Ime:
    Potreban iznos kredita:
    Trajanje kredita:
    Broj mobitela:

    Hvala vam i Bog vas blagoslovio
    Davidson Albert.

    KAKO SAM DOBIO BOŽIĆNI KREDIT 2023
    {davidsonalbertloan@gmail.com}

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam mogao vjerovati, sretan sam i ponovno sam financijski stabilan i zahvaljujem Bogu što ovakve kreditne tvrtke još uvijek postoje na ovim prijevarama posvuda, savjetujte svima koji trebaju posuditi kredit e-poštom (davidsonalbertloan@gmail.com) nikad ne uspijete i vaš će se život promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com) com) nikada te neće iznevjeriti i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com) com) nikada te neće iznevjeriti i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  12. Želim izraziti veliku zahvalnost velikom čarobnjaku koji se zove dr. Ajayi za velike duhovne molitve koje je učinio u mom životu vrativši mi mog bivšeg ljubavnika nakon mnogo mjeseci prekida i usamljenosti. Uvjeren sam da si ovime poslan na ovaj svijet da spasiš ljude od slomljenog srca i da nam pomogneš pronaći rješenje za svaki problem u vezi. za one od vas koji imate jedan ili drugi problem u vezi zašto ne kontaktirate dr. Ajayija, to je najbolje mjesto gdje možete riješiti sve svoje probleme, uključujući nedostatak poslova i promaknuća, čarolije za vezivanje i brak, čarolije za razvod i privlačnost, čarolije za sreću i loto, čarolije za plodnost i trudnoću, ali i poslovni uspjeh i povećanje broja kupaca, dobivanje sudskih sporova i još mnogo toga. kontaktirajte ga na e-mail:drajayi1990@gmail.com ili kontaktirajte whatsapp +2347084887094

    OdgovoriIzbriši
  13. Pozdrav prijatelji, ovo što ću podijeliti može biti od koristi vama ili nekima koje poznajete, nikad prije nisam mislio da ću napisati takvo svjedočanstvo, ali zato želim da drugi ljudi pronađu svoju sreću kao što sam ja našao svoju. Živjela sam u paklu sa svojim mužem koji mi je nekoć bio čovjek pun ljubavi, nakon 5 godina našeg braka više nije obavljao svoju dužnost kao moj suprug i bio je neprijateljski raspoložen prema meni, živjela sam u strahu i skoro otišla razvod. Čitala sam neki članak o problemima u braku i brzom rješenju kada sam naišla na dr. Ajayija, snažnog duhovnog čovjeka koji je pomogao mnogim ljudima u njihovim problemima u vezi, uzela sam njegov kontakt i razgovarala s njim o ponašanju mog muža prema meni, rekao mi je što je trebalo učiniti i učinila sam prema uputama i nakon nekoliko dana otkako sam počela raditi s dr. Ajayijem, moj se suprug promijenio nabolje, bila sam iznenađena kada mi je kupio novi auto kako bi se ispričao za nedjela koja mi je učinio i sada živimo u miru. Sve zahvaljujući dr. Ajayiju, ako se suočite s bilo kakvim problemom u vezi, nemojte se sramiti svog problema, kontaktirajte dr. Ajayija na Whatsappu / Viberu: +2347084887094 za trajno rješenje vašeg problema.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lijepi pozdrav
    Nakon toliko godina igranja lutrije bilo mi je vrlo teško dobiti, stvari su mi bile vrlo teške pa sam odlučila razgovarati o tome sa svojom prijateljicom koja mi je pomogla, ispričala mi je svoje iskustvo s dr. Ajayi koja pomogla joj je da vrati svog muža koji ju je ostavio kako bi se oženio drugom ženom ostavivši je s četvero djece da pati sama dalje mi je rekla kako je upoznala dr. Ajayija na internetu. Bila sam jako impresionirana kad sam čula njezinu priču pa sam joj ispričala o svojoj teškoj sreći na lutriji I upoznala me s dr. Ajayijem nakon svih mojih seansi s dr. Ajayijem, nakon tjedan dana odlučio sam pokušati ponovno. Ne mogu vjerovati da sam osvojio toliko da nikad nisam mogao vjerovati. Sve zahvaljujući dr. Ajayiju on je veliki čovjek i ako trebate duhovnu pomoć s nečim što vam remeti život, kontaktirajte dr. Ajayija na Whatsapp / Viber : +2347084887094 ili e-mail :drajayi1990@gmail.com i vjerujem da ćete biti sretni što jeste.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav prijatelji, ovdje sam da ispričam sjajno i nevjerojatno svjedočanstvo o Velikom bacaču čarolija koji mi je pomogao. Moje ime je Vivian Anderson iz Kanade. Povratak mog ljubavnika je ono što sam najmanje očekivala i nisam mogla zamisliti. Ja i moj ljubavnik smo u braku pet godina i živimo sretno ali odjednom se potpuno promijenio i okrenuo od mene i nikad nisam znala što se događa, pokušala sam ga pitati ali mi je odbio reći što problem je, i kako je vrijeme prolazilo on je tražio razvod. Bila sam tako zabrinuta i zbunjena, dala sam sve što sam mogla da ga vratim, ali nije bilo lako, mislila sam da je svaka nada izgubljena, a dok sam tražila izlaz, moj prijatelj koji je imao sličan problem rekao je ja o sjajnom bacaču čarolija po imenu dr. ogugu koji joj je također pomogao da vrati svog prijatelja. Nikada u svom životu nisam vjerovala u čaroliju ili magiju jer nikad nisam mislila da će uspjeti, ali sam pokušala dati ovom čovjeku priliku i na moje najveće iznenađenje, bacio je čaroliju da vrati mog ljubavnika, ali danas smo se vratili zajedno u divan dom s dvoje prekrasne djece. Hvala dr. 0gugu Ponovno smo sretni zajedno i koristim ovu priliku da svima koji prolaze u sličnoj situaciji kažem ili ako trebate Cure da ga kontaktirate na +2347011196745 E-mail:: solutiontempledrogugu@gmail .com

      Izbriši
  15. Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina počeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona Alberta Kontakt e-mail: {Davidsonalbertloan@gmail.com }

    Zovem se Marijana, iz HRVATSKE sam, zadnjih pet mjeseci sam tražila pravu kreditnu tvrtku od koje bih mogla dobiti kredit kako bih mogla kupiti kuću kakvu sam htjela. Dugoročno, bilo je hrpa prijevara zbog kojih sam im povjerovao i na kraju dana su mi uzeli novac bez da su mi dali išta zauzvrat, čak ni 1 euro na moje ime, izgubio sam svaku nadu, bio sam zbunjen i frustriran, nikad nisam želio imati ništa s online tvrtkama za zajam pa sam otišao posuditi novac od prijatelja. Ispričao sam sve što se dogodilo i rekla mi je da mi može pomoći pronaći tvrtku za zajmove koja mi može dati bilo koji iznos zajma koji mi treba i po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 3%, također mi je rekla da je upravo dobila zajam od uputio me kako se prijaviti za zajam baš kao što mi je rekla, aplicirao sam s njima putem e-pošte: (davidsonalbertloan@gmail.com), nikad nisam vjerovao, ali sam pokušao, i na moje najveće iznenađenje dobio sam zajam u roku od 24 sati, nisam mogao vjerovati, ponovno sam sretan i bogat i hvala Bogu da takve kreditne kuće još postoje na ovim prevarama posvuda, savjetuju svima koji trebaju posuditi kredit putem e-maila (davidsonalbertloan@gmail.com). Nikada te neće iznevjeriti i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  16. Samo želim da cijeli svijet sazna za ovog čarobnjaka kojeg sam upoznao prije nekog vremena, ne mogu reći sve što je učinio za mene. muž me ostavio prije 4 godine s mojom djecom. Surfala sam internetom kad sam na internetu upoznala svjedočanstvo ovog divnog čovjeka, odlučila sam pokušati i moj se muž sada vratio i ponovno smo sretni. Ne mogu staviti sve oko čega mi je pomogao u pisanoj formi, sve što mogu reći je puno hvala, jako sam sretan i uvjerio me da radi puno magije, uključujući

    Ljubavna čarolija
    Čarolija moći
    Čarolija za uspjeh
    Sudbina trudnoće
    Čarolija braka
    čarolija za dobro plaćen posao
    Zaštitna čarolija
    čarolija za dobivanje sudskog spora
    čarolija za sreću itd.

    Ako vam je potrebna pomoć čarača dr. Ajayija, kontaktirajte ga na ovu adresu e-pošte (drajayi1990@gmail.com) ili ga dodajte na WhatsApp +2347084887094 i razgovarajte s njim o svom problemu. On je dobar čovjek i uvijek ću mu biti zahvalan.

    OdgovoriIzbriši
  17. Bila sam povrijeđena i slomljena kada se prije 7 mjeseci dogodio veliki problem u mom braku, između mene i mog muža. toliko strašno da je iznio slučaj na sudu radi razvoda. rekao je da više nikada ne želi biti sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu da prođemo kroz mnogo boli. Pokušao sam sve moguće načine da ga vratim, nakon mnogo moljakanja, ali sve bezuspješno. I potvrdio je da je donio odluku i da me više nikada ne želi vidjeti. I tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Dakle, objasnila sam mu sve stvari, a on mi je rekao da je jedini način da vratim muža da odem kod čarobnjaka radi čarolije, jer je i njemu stvarno djelovala. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao adresu e-pošte čarača kojeg je posjetio. (drapata4@gmail.com) I tako sam sljedećeg jutra poslala mail na adresu koju mi je dao, a čarobnjak me uvjerio da ću za tri dana dobiti muža. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je on razgovarao sa mnom i rekao mi sve što trebam učiniti. Onda me dva dana, tako iznenađujuće, nazvao moj muž koji me nije nazvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna!! Tako se vratio isti dan, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i za bol koju je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza postala jača nego prije, uz pomoć kotača. Stoga ću vam savjetovati, ako imate problema, obratite se DR APATI, možete ga dobiti i na gmail: (drapata4@gmail.com) ili putem whatsappa ili vibera na: (+447307347648).

    OdgovoriIzbriši
  18. Dobar dan, dobrodošli ste pročitati moj susret s dr. Ajayijem, moćnim duhovnim čovjekom kojeg su njegovi preci blagoslovili da liječi bolesti biljem i također obnavlja razoreni dom, upoznao sam dr. Ajayija jer moja voljena žena želi da se razvedemo i to je nakon 12 godina brak blagoslovljen s dvoje divne djece, dječakom od 5 godina i djevojčicom od 2 godine, odvela je našu kćer iz kuće i ostala sa svojom mamom i ja sam je molio da se vrati kući, ali je odbila, bio sam stvarno zbunjen pa sam potražio pomoć kada sam pročitala o dr. Ajayiju kako je pomogao ženi da dobije vlastitu bebu nakon što je bila u braku 8 godina bez djeteta, kontaktirala sam dr. Ajayija i objasnila mu moju situaciju, tražio je neke podatke o meni koje sam mu dala, nakon na nekim konzultacijama rekao mi je što treba napraviti i ja sam postupila po uputama, dok ovo tipkam moja žena plete u dnevnoj sobi. Ako vam je potrebna pomoć istinskog duhovnog čovjeka, dr. Ajayi je vaša posljednja stanica, kontaktirajte ga na Whatsapp/Viber: +2347084887094 ili e-poštom: drajjayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

FABULA: Kradljivica knjiga

Vrijeme je popularizacije knjiga – jeftinije su i pristupačnije, a i broj im se povećao. Tako svatko može naći nešto za sebe. I upravo zato zabrinjava činjenica da se veliki broj ljudi odlučuje za nečitanje. No nije samo to problem – u zadnje vrijeme je često da se osobe koje ne čitaju time ponose.  Tako nerijetko možete čuti rečenicu: Nisam pročitala knjigu od osnovne škole! S tim da nove generacije vjerojatno već u osnovnoj školi dižu ruke od knjiga s obzirom na dostupnost detaljnih sažetaka na internetu. Teško je reći što stvara takvu averziju ljudi prema čitanju. Kažu da je knjiga elitna vrsta zabave, zato jer nemaju svi toliko vremena da se posvete čitanju. To je možda i jedino prihvatljivo opravdanje za nečitanje. Ali nedostatak vremena je mladim ljudima u osnovnoj i srednjoj školi najmanji problem – veći je taj što knjige smatraju dosadnima i zamornima. Šteta, jer oni nikada neće otkriti koliki je užitak izgubiti se u radnji neke zanimljive radnje, a da ne govorim koliko bi

INTERVJU Otto Barić: Hrvatska k'o Hrvatska, najgore što možeš napravit je bit uspješan

Posljednjih mjeseci počela je izgradnja velikog poslovnog nebodera West Gate u Splitu koji bi trebao biti najviša zgrada u Hrvata. Tom prigodom arhitekt projekta, Otto Barić, sin istoimenog umirovljenog izbornika hrvatske nogometne reprezentacije, Otta Barića ispričao je kako je Hrvatska arhitektonska javnost dočekala projekt koji je oduševio Katar, što misli o negativnim komentarima na njegove projekte te po čemu osmišljava svoje projekte. Iako u Kataru gradi dosta uspješnu karijeru, u Hrvatskoj je već izgradio hvale vrijedne projekte. Zagrebtower - profinjena poslovna zgrada svjetskih standarda; Ban centar u Zagrebu – luksuzna stambena i poslovna zgrada u samom centru; velebno zdanje vinarije Korta Katarina u Orebiću samo su neki od projekata s njegovim potpisom, a otkrio je i planove za budućnost. Zašto ste prekinuli igrati nogomet i odakle zanimanje za arhitekturu? Igrao sam nogomet do svoje 16. godine. No otac mi je jednom prilikom rekao: "Ti nikada

Jelena Hendić: Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude

Autorica knjige „Modni Izazovi“ i urednica istoimenog portala, te bivša studentica Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku ljubav prema modi objedinila u modnu knjigu koja je postala prepoznatljiva i izvan Dubrovačko-neretvanske županije. „Modni Izazovi“ su ne samo novi modni sadržaj, već polako postaju omiljeno štivo pripadnica ljepšeg spola. U intervjuu za ePunkt otkriva odakle ideja za modnim novinarstvom, pisanjem knjige kao i osnivanjem portala. Kako to da ste se odlučili baviti baš novinarskom strukom? Novinarstvo je moja najveća strast. Oduvijek sam željela biti novinarka. Pisanje me ispunjava i dio je mene. Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude i mene. Je li istina da je novinarski posao jedan od najstresnijih? Stres je prisutan, ali s iskustvom postaje manji, ili u potpunosti nestaje. Ali činjenica je da je stres postao svakodnevnica koja je prisutna u svakom segmentu našeg života i moramo se nositi s tim.