Preskoči na glavni sadržaj

PREDSTAVNICA UNIDU TELEVIZIJE ALENA HADŽIĆ: 'Televizija je još uvijek moćna'

 Sveučilište u Dubrovniku pokrenulo je studentsku UNIDU televiziju još 2011. Riječ je o projektu koji se temelji na televizijskim radionicama preddiplomskog studija Mediji i kultura društva. U radu studentske televizije, međutim, mogu sudjelovati svi zainteresirani studenti svih odjela Sveučilišta. O prilozima koje snimaju, budućim projektima, ali i svom osobnom iskustvu govori Alena Hadžić, studentica treće godine preddiplomskog studija Mediji i kultura društva na Odjelu za komunikologiju dubrovačkog sveučilišta.

Kako je započeo Vaš rad na UNIDU televiziji; na kojim ste projektima sudjelovali do sada? Za tv sam se zainteresirala na drugoj godini studija kada smo kao godina, iz kolegija Karakteristike televizije, imali zadatak napraviti dnevnik. To je bio prvi put da sam vidjela koliko truda i rada stoji iza priloga od samo dvije minute i koliko je to zapravo zanimljivo. Nakon toga, u drugom semestru, u suradnji sa Službom za marketing i izdavaštvo imala sam priliku sudjelovati u radu promotivnog filma. Film je bio namijenjen srednjoškolcima i svim budućim zainteresiranima za upis na neki od odjela Sveučilišta. Tu sam se zapravo priključila ekipi UNIDU televizije i od tada sam aktivan član. 

Kakva je podjela rada na UNIDU televiziji, kakve priloge radite?
Trenutno redakciju televizije čini manja grupa studenata, nismo strogo podijeljeni. Svatko od nas radi i novinarski dio posla i snima i montira ovisno o prilici. Trudimo se pokrivati sve događaje vezane za Sveučilište: predavanja, radionice, debate i sl. Redovno snimamo emisije na UNIDU radiju Akademska četvrt i Kolokvij, a surađivali smo i s Europskim domom; radili smo dva promotivna videa za njih. Usto, radimo priloge s različitom tematikom, bilo da se radi o nekim događajima u Gradu ili zanimljivim pričama koje odlučimo istražiti.


Imate li nove projekte u planu? Pripremamo promotivni video za udrugu SKAC, Studentski katolički centar; radi se o putovanju u Prag za Novu godinu, trenutno smo se posvetili tome. Imamo puno ideja, zasigurno ćemo većinu toga i ostvariti, no sad nam je najvažnije da nam se priključi još studenata koji su zainteresirani za rad na tv-u. Tako bi uz nove snage mogli puno više toga napraviti.

Tko se sve i kako može priključiti?

Svi studenti sa Sveučilišta u Dubrovniku mogu nam se javiti na facebook stranici, na mail ili nas pronaći u zgradi Kampusa na drugom katu u tv studiju.

Je li televizija i dalje, po Vašem mišljenju, najmoćniji medij?
Iako živimo u doba kada vladaju pametni telefoni i vijesti su nam dostupne gdje god se nalazili, televizija je još uvijek moćna, i dalje se nalazi na počasnom mjestu u većini kućanstava, a što nam donosi budućnost to tek trebamo vidjeti.

Mislav Ćimić

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Valentinovo: Praznik ljubavi i romantike

Ovaj blagdan, koji nosi ime po svetom Valentinu, ima dugu povijest koja seže još u doba Rimskog Carstva. Iako se isprva vezao uz kršćansku tradiciju, s vremenom je poprimio univerzalno značenje i postao jedan od najpopularnijih dana posvećenih ljubavi. Danas Valentinovo obilježavaju milijuni ljudi širom svijeta, bilo kroz darivanje, zajedničke trenutke ili jednostavno izražavanje ljubavi prema voljenima.  Podrijetlo Valentinova povezano je s nekoliko legendi. Najpoznatija priča govori o svetom Valentinu, svećeniku iz 3. stoljeća koji je živio u Rimu za vrijeme cara Klaudija II. Prema legendi, Klaudije je zabranio brak vojnicima jer je vjerovao da su neoženjeni muškarci bolji ratnici. Valentin se tome usprotivio i u tajnosti vjenčavao zaljubljene parove. Kada su vlasti otkrile njegovo djelovanje, bio je uhićen i pogubljen 14. veljače. Prije smrti, navodno je poslao pismo kćeri svog tamničara, potpisano riječima „Tvoj Valentin“, što se smatra prvom valentinovskom čestitkom.  Osi...

Popularnost i rizici energetskih pića među mladima

(izvor: kidsnews) Energetska pića postala su vrlo popularna među tinejdžerima i studentima, koji traže načine da povećaju energiju i izdržljivost. Ovakvi napitci obećavaju brzo povećanje energije i poboljšanje koncentracije što ih čini privlačnim izborom za mnoge. Međutim, uz popularnost dolaze i brojna pitanja o njihovoj sigurnosti i utjecaju na zdravlje. Detaljnije informacije otkriva razgovor sa studenticom druge godine Fakulteta za medije i odnose s javnošću, Anom Radomiljac. Zašto su energetski napitci toliko popularni među mladima? Pa jedan od razloga je količine kofeina koji se nalaze u energetskim pićima. Mnogi mladi koji ih piju zaboravljaju da kofein može izazvati ovisnost. Tako da dosta mladih stvore i ovisnost koje nisu svjesni. Vjerujem da gledaju na energetska pića kao bilo koje drugo piće (npr. cola) ali s prednosti da dižu energiju bolje od kave te ih konzumiraju upravo iz tog razloga.  Jeste li okruženi s ljudima koji konzumiraju energetska, ako jeste, u kojoj mjer...

INTERVJU Otto Barić: Hrvatska k'o Hrvatska, najgore što možeš napravit je bit uspješan

Posljednjih mjeseci počela je izgradnja velikog poslovnog nebodera West Gate u Splitu koji bi trebao biti najviša zgrada u Hrvata. Tom prigodom arhitekt projekta, Otto Barić, sin istoimenog umirovljenog izbornika hrvatske nogometne reprezentacije, Otta Barića ispričao je kako je Hrvatska arhitektonska javnost dočekala projekt koji je oduševio Katar, što misli o negativnim komentarima na njegove projekte te po čemu osmišljava svoje projekte. Iako u Kataru gradi dosta uspješnu karijeru, u Hrvatskoj je već izgradio hvale vrijedne projekte. Zagrebtower - profinjena poslovna zgrada svjetskih standarda; Ban centar u Zagrebu – luksuzna stambena i poslovna zgrada u samom centru; velebno zdanje vinarije Korta Katarina u Orebiću samo su neki od projekata s njegovim potpisom, a otkrio je i planove za budućnost. Zašto ste prekinuli igrati nogomet i odakle zanimanje za arhitekturu? Igrao sam nogomet do svoje 16. godine. No otac mi je jednom prilikom rekao: "Ti nikada...