Preskoči na glavni sadržaj

IDEALNOST I(LI) REALNOST: Ljepota dolazi iznutra

Obzirom da su danas žene bombardirane sa svih strana kako da se riješe celulita, kako da se riješe viška kilograma postavlja se pitanje : odakle nekome pravo da uopće nameće nekome svoje ideale i idealne mjere? Zašto žena visine 160 centimetara i težine 65 kilograma, ima viška kilograma, ako se ona osjeća dobro upravo tako i ako nema nikakve zdravstvene smetnje?

Čim se upali televizor, vrte se reklame o misterioznim napravama koje skidaju kile dok trepneš okom i uvijek su u reklami prekrasne nasmijane plavuše koje nemaju viška kilograma. Na programima se vrti reklama o kiselom mlijeku poznatog hrvatskog trgovačkog lanca gdje se tri kisela mlijeka svađaju koji je jeftinijA. Sasvim je jasno na što aludiraju, jer muškarci ne mogu biti jeftini, a žene mogu. Naravno da mogu, ali u današnjem društvu je to nepojmljivo. Žena je ta, koja treba biti lijepa kao holivudska zvijezda, bez bora, prištića, celulita, viška kilograma, sijedih, ne previsoka, ne premala... Tko nameće te lažne ideale? Zašto se skriva realnost? A realnost je da 90 posto žena ima celulit dok ga se na reklamama uopće ne vidi, na reklamama se također ne vidi žena koja nije vitka, odnosno ne odgovara „idealnim mjerama“. Sve to što se može vidjeti, nije realno, nego idealno, ne svima nego nekome. Upravo to mladim curama i ženama stvara komplekse i opterećenja, naravno, i muškarci su pogođeni, iako u manjoj mjeri od žena. Idealnost nije realnost i to se mora znati, idealno nije nešto što se može vidjeti u svakodnevnom životu nego realno. Realnost su i celulit i bore i sijede. Svaka žena bi se trebala osjećati dobro u svom tijelu i ne padat pod površne utjecaje holivudskih sadržaja.

Priroda je priroda, sa svojim lijepim i ružnim stranama. Ne treba vjerovati ni kremama ni napravicama protiv celulita jer ako je nešto prirodno zašto se boriti protiv toga? Celulit nije opasan po zdravlje, celulit je stvar prirode, nit` je lijep nit` je ružan. Ali većini je ružan jer su mediji učinili svoje, a mnogi ne shvaćaju da istinska ljepota ne dolazi izvana nego iznutra.


Ana Begušić

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Valentinovo: Praznik ljubavi i romantike

Ovaj blagdan, koji nosi ime po svetom Valentinu, ima dugu povijest koja seže još u doba Rimskog Carstva. Iako se isprva vezao uz kršćansku tradiciju, s vremenom je poprimio univerzalno značenje i postao jedan od najpopularnijih dana posvećenih ljubavi. Danas Valentinovo obilježavaju milijuni ljudi širom svijeta, bilo kroz darivanje, zajedničke trenutke ili jednostavno izražavanje ljubavi prema voljenima.  Podrijetlo Valentinova povezano je s nekoliko legendi. Najpoznatija priča govori o svetom Valentinu, svećeniku iz 3. stoljeća koji je živio u Rimu za vrijeme cara Klaudija II. Prema legendi, Klaudije je zabranio brak vojnicima jer je vjerovao da su neoženjeni muškarci bolji ratnici. Valentin se tome usprotivio i u tajnosti vjenčavao zaljubljene parove. Kada su vlasti otkrile njegovo djelovanje, bio je uhićen i pogubljen 14. veljače. Prije smrti, navodno je poslao pismo kćeri svog tamničara, potpisano riječima „Tvoj Valentin“, što se smatra prvom valentinovskom čestitkom.  Osi...

Popularnost i rizici energetskih pića među mladima

(izvor: kidsnews) Energetska pića postala su vrlo popularna među tinejdžerima i studentima, koji traže načine da povećaju energiju i izdržljivost. Ovakvi napitci obećavaju brzo povećanje energije i poboljšanje koncentracije što ih čini privlačnim izborom za mnoge. Međutim, uz popularnost dolaze i brojna pitanja o njihovoj sigurnosti i utjecaju na zdravlje. Detaljnije informacije otkriva razgovor sa studenticom druge godine Fakulteta za medije i odnose s javnošću, Anom Radomiljac. Zašto su energetski napitci toliko popularni među mladima? Pa jedan od razloga je količine kofeina koji se nalaze u energetskim pićima. Mnogi mladi koji ih piju zaboravljaju da kofein može izazvati ovisnost. Tako da dosta mladih stvore i ovisnost koje nisu svjesni. Vjerujem da gledaju na energetska pića kao bilo koje drugo piće (npr. cola) ali s prednosti da dižu energiju bolje od kave te ih konzumiraju upravo iz tog razloga.  Jeste li okruženi s ljudima koji konzumiraju energetska, ako jeste, u kojoj mjer...

INTERVJU Otto Barić: Hrvatska k'o Hrvatska, najgore što možeš napravit je bit uspješan

Posljednjih mjeseci počela je izgradnja velikog poslovnog nebodera West Gate u Splitu koji bi trebao biti najviša zgrada u Hrvata. Tom prigodom arhitekt projekta, Otto Barić, sin istoimenog umirovljenog izbornika hrvatske nogometne reprezentacije, Otta Barića ispričao je kako je Hrvatska arhitektonska javnost dočekala projekt koji je oduševio Katar, što misli o negativnim komentarima na njegove projekte te po čemu osmišljava svoje projekte. Iako u Kataru gradi dosta uspješnu karijeru, u Hrvatskoj je već izgradio hvale vrijedne projekte. Zagrebtower - profinjena poslovna zgrada svjetskih standarda; Ban centar u Zagrebu – luksuzna stambena i poslovna zgrada u samom centru; velebno zdanje vinarije Korta Katarina u Orebiću samo su neki od projekata s njegovim potpisom, a otkrio je i planove za budućnost. Zašto ste prekinuli igrati nogomet i odakle zanimanje za arhitekturu? Igrao sam nogomet do svoje 16. godine. No otac mi je jednom prilikom rekao: "Ti nikada...