Preskoči na glavni sadržaj

IDEALNOST I(LI) REALNOST: Ljepota dolazi iznutra

Obzirom da su danas žene bombardirane sa svih strana kako da se riješe celulita, kako da se riješe viška kilograma postavlja se pitanje : odakle nekome pravo da uopće nameće nekome svoje ideale i idealne mjere? Zašto žena visine 160 centimetara i težine 65 kilograma, ima viška kilograma, ako se ona osjeća dobro upravo tako i ako nema nikakve zdravstvene smetnje?

Čim se upali televizor, vrte se reklame o misterioznim napravama koje skidaju kile dok trepneš okom i uvijek su u reklami prekrasne nasmijane plavuše koje nemaju viška kilograma. Na programima se vrti reklama o kiselom mlijeku poznatog hrvatskog trgovačkog lanca gdje se tri kisela mlijeka svađaju koji je jeftinijA. Sasvim je jasno na što aludiraju, jer muškarci ne mogu biti jeftini, a žene mogu. Naravno da mogu, ali u današnjem društvu je to nepojmljivo. Žena je ta, koja treba biti lijepa kao holivudska zvijezda, bez bora, prištića, celulita, viška kilograma, sijedih, ne previsoka, ne premala... Tko nameće te lažne ideale? Zašto se skriva realnost? A realnost je da 90 posto žena ima celulit dok ga se na reklamama uopće ne vidi, na reklamama se također ne vidi žena koja nije vitka, odnosno ne odgovara „idealnim mjerama“. Sve to što se može vidjeti, nije realno, nego idealno, ne svima nego nekome. Upravo to mladim curama i ženama stvara komplekse i opterećenja, naravno, i muškarci su pogođeni, iako u manjoj mjeri od žena. Idealnost nije realnost i to se mora znati, idealno nije nešto što se može vidjeti u svakodnevnom životu nego realno. Realnost su i celulit i bore i sijede. Svaka žena bi se trebala osjećati dobro u svom tijelu i ne padat pod površne utjecaje holivudskih sadržaja.

Priroda je priroda, sa svojim lijepim i ružnim stranama. Ne treba vjerovati ni kremama ni napravicama protiv celulita jer ako je nešto prirodno zašto se boriti protiv toga? Celulit nije opasan po zdravlje, celulit je stvar prirode, nit` je lijep nit` je ružan. Ali većini je ružan jer su mediji učinili svoje, a mnogi ne shvaćaju da istinska ljepota ne dolazi izvana nego iznutra.


Ana Begušić

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

FABULA: Kradljivica knjiga

Vrijeme je popularizacije knjiga – jeftinije su i pristupačnije, a i broj im se povećao. Tako svatko može naći nešto za sebe. I upravo zato zabrinjava činjenica da se veliki broj ljudi odlučuje za nečitanje. No nije samo to problem – u zadnje vrijeme je često da se osobe koje ne čitaju time ponose.  Tako nerijetko možete čuti rečenicu: Nisam pročitala knjigu od osnovne škole! S tim da nove generacije vjerojatno već u osnovnoj školi dižu ruke od knjiga s obzirom na dostupnost detaljnih sažetaka na internetu. Teško je reći što stvara takvu averziju ljudi prema čitanju. Kažu da je knjiga elitna vrsta zabave, zato jer nemaju svi toliko vremena da se posvete čitanju. To je možda i jedino prihvatljivo opravdanje za nečitanje. Ali nedostatak vremena je mladim ljudima u osnovnoj i srednjoj školi najmanji problem – veći je taj što knjige smatraju dosadnima i zamornima. Šteta, jer oni nikada neće otkriti koliki je užitak izgubiti se u radnji neke zanimljive radnje, a da ne govorim koliko bi

INTERVJU Otto Barić: Hrvatska k'o Hrvatska, najgore što možeš napravit je bit uspješan

Posljednjih mjeseci počela je izgradnja velikog poslovnog nebodera West Gate u Splitu koji bi trebao biti najviša zgrada u Hrvata. Tom prigodom arhitekt projekta, Otto Barić, sin istoimenog umirovljenog izbornika hrvatske nogometne reprezentacije, Otta Barića ispričao je kako je Hrvatska arhitektonska javnost dočekala projekt koji je oduševio Katar, što misli o negativnim komentarima na njegove projekte te po čemu osmišljava svoje projekte. Iako u Kataru gradi dosta uspješnu karijeru, u Hrvatskoj je već izgradio hvale vrijedne projekte. Zagrebtower - profinjena poslovna zgrada svjetskih standarda; Ban centar u Zagrebu – luksuzna stambena i poslovna zgrada u samom centru; velebno zdanje vinarije Korta Katarina u Orebiću samo su neki od projekata s njegovim potpisom, a otkrio je i planove za budućnost. Zašto ste prekinuli igrati nogomet i odakle zanimanje za arhitekturu? Igrao sam nogomet do svoje 16. godine. No otac mi je jednom prilikom rekao: "Ti nikada

Jelena Hendić: Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude

Autorica knjige „Modni Izazovi“ i urednica istoimenog portala, te bivša studentica Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku ljubav prema modi objedinila u modnu knjigu koja je postala prepoznatljiva i izvan Dubrovačko-neretvanske županije. „Modni Izazovi“ su ne samo novi modni sadržaj, već polako postaju omiljeno štivo pripadnica ljepšeg spola. U intervjuu za ePunkt otkriva odakle ideja za modnim novinarstvom, pisanjem knjige kao i osnivanjem portala. Kako to da ste se odlučili baviti baš novinarskom strukom? Novinarstvo je moja najveća strast. Oduvijek sam željela biti novinarka. Pisanje me ispunjava i dio je mene. Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude i mene. Je li istina da je novinarski posao jedan od najstresnijih? Stres je prisutan, ali s iskustvom postaje manji, ili u potpunosti nestaje. Ali činjenica je da je stres postao svakodnevnica koja je prisutna u svakom segmentu našeg života i moramo se nositi s tim.