Obzirom da su danas žene bombardirane sa svih strana kako da se riješe celulita, kako da se riješe viška kilograma postavlja se pitanje : odakle nekome pravo da uopće nameće nekome svoje ideale i idealne mjere? Zašto žena visine 160 centimetara i težine 65 kilograma, ima viška kilograma, ako se ona osjeća dobro upravo tako i ako nema nikakve zdravstvene smetnje?
Čim se upali televizor, vrte se reklame o misterioznim napravama koje skidaju kile dok trepneš okom i uvijek su u reklami prekrasne nasmijane plavuše koje nemaju viška kilograma. Na programima se vrti reklama o kiselom mlijeku poznatog hrvatskog trgovačkog lanca gdje se tri kisela mlijeka svađaju koji je jeftinijA. Sasvim je jasno na što aludiraju, jer muškarci ne mogu biti jeftini, a žene mogu. Naravno da mogu, ali u današnjem društvu je to nepojmljivo. Žena je ta, koja treba biti lijepa kao holivudska zvijezda, bez bora, prištića, celulita, viška kilograma, sijedih, ne previsoka, ne premala... Tko nameće te lažne ideale? Zašto se skriva realnost? A realnost je da 90 posto žena ima celulit dok ga se na reklamama uopće ne vidi, na reklamama se također ne vidi žena koja nije vitka, odnosno ne odgovara „idealnim mjerama“. Sve to što se može vidjeti, nije realno, nego idealno, ne svima nego nekome. Upravo to mladim curama i ženama stvara komplekse i opterećenja, naravno, i muškarci su pogođeni, iako u manjoj mjeri od žena. Idealnost nije realnost i to se mora znati, idealno nije nešto što se može vidjeti u svakodnevnom životu nego realno. Realnost su i celulit i bore i sijede. Svaka žena bi se trebala osjećati dobro u svom tijelu i ne padat pod površne utjecaje holivudskih sadržaja.
Priroda je priroda, sa svojim lijepim i ružnim stranama. Ne treba vjerovati ni kremama ni napravicama protiv celulita jer ako je nešto prirodno zašto se boriti protiv toga? Celulit nije opasan po zdravlje, celulit je stvar prirode, nit` je lijep nit` je ružan. Ali većini je ružan jer su mediji učinili svoje, a mnogi ne shvaćaju da istinska ljepota ne dolazi izvana nego iznutra.
Ana Begušić
Čim se upali televizor, vrte se reklame o misterioznim napravama koje skidaju kile dok trepneš okom i uvijek su u reklami prekrasne nasmijane plavuše koje nemaju viška kilograma. Na programima se vrti reklama o kiselom mlijeku poznatog hrvatskog trgovačkog lanca gdje se tri kisela mlijeka svađaju koji je jeftinijA. Sasvim je jasno na što aludiraju, jer muškarci ne mogu biti jeftini, a žene mogu. Naravno da mogu, ali u današnjem društvu je to nepojmljivo. Žena je ta, koja treba biti lijepa kao holivudska zvijezda, bez bora, prištića, celulita, viška kilograma, sijedih, ne previsoka, ne premala... Tko nameće te lažne ideale? Zašto se skriva realnost? A realnost je da 90 posto žena ima celulit dok ga se na reklamama uopće ne vidi, na reklamama se također ne vidi žena koja nije vitka, odnosno ne odgovara „idealnim mjerama“. Sve to što se može vidjeti, nije realno, nego idealno, ne svima nego nekome. Upravo to mladim curama i ženama stvara komplekse i opterećenja, naravno, i muškarci su pogođeni, iako u manjoj mjeri od žena. Idealnost nije realnost i to se mora znati, idealno nije nešto što se može vidjeti u svakodnevnom životu nego realno. Realnost su i celulit i bore i sijede. Svaka žena bi se trebala osjećati dobro u svom tijelu i ne padat pod površne utjecaje holivudskih sadržaja.
Priroda je priroda, sa svojim lijepim i ružnim stranama. Ne treba vjerovati ni kremama ni napravicama protiv celulita jer ako je nešto prirodno zašto se boriti protiv toga? Celulit nije opasan po zdravlje, celulit je stvar prirode, nit` je lijep nit` je ružan. Ali većini je ružan jer su mediji učinili svoje, a mnogi ne shvaćaju da istinska ljepota ne dolazi izvana nego iznutra.
Ana Begušić
Primjedbe
Objavi komentar