ponedjeljak, 27. veljače 2017.

RECENZIJA FILMA: Resident evil - Konačno poglavlje

Resident evil - Konačno poglavlje je posljednji film iz istoimenog serijala prikazan početkom 2017. u kinima diljem svijeta, sa zaradom od 147,5 milijuna dolara. Film traje 106 minuta te je cijeli serijal  rađen prema istoimenoj videoigri, koja se profilira kao jedna od najboljih svih vremena s golemom bazom fanova i poklonika. Film je režirao Paul Anderson, a u glavnoj ulozi se nalazi Milla Jovovich.

Priča nije nešto čime se film može pohvaliti, no to je i za očekivati od akcijskih-horor filmova rađenih što brže i što isplativije da bi se što više zaradilo od strane velikih kompanija. Sama radnja filma se odvija u post apokaliptičnom svijetu budućnosti, a kada se kaže svijet misli se na SAD. Svijet je zaražen T-virusom koji je pretvorio gotovo cijelo stanovništvo u zombije osim šačice preživjelih uključujući i glavnu protagonisticu Alice koju glumi Milla Jovovich.

Kao što je rečeno zaplet i nije jača strana filma i sve se svodi na ubijanje zombija, raznih genetski modificiranih stvorova i naravno drugih ljudi. S druge strane ono s čime bolje barata su specijalni efekti koji su vjerodostojno prikazali scene u filmu, u sjećanju je zasigurno svima ostao zapaljeni neboder koji je izgledao kao eruptirajući vulkan. Velika kritika na račun filma je i izostavljanje većine dobro poznatih likova iz videoigara kao što su Leon Kennedy, Chris Redfield,  Ada Wong i drugi.  Premda je film opisan kao akcijski i horor, u stvarnosti je samo ono prvo, jer osim gomile krvožednih zombija u filmu i nema scena zbog kojih biste htjeli prekriti oči.

Kao i ostali filmovi u serijalu zaradio je više loših nego dobrih kritika, no vrlo dobru zaradu zbog goleme baze fanova i poklonika same videoigre. Prvi film u serijalu je snimljen prije petnaest godina, a ovo je šesti i ujedno posljednji film u serijalu kako kažu sami producenti. No budući da novac na kraju odlučuju o svemu za očekivati je neko novo recikliranje sadržaja iz videoigre, ako ne u nastavcima onda zasigurno u obliku filma koji prati priču sporednih likova, što će zasigurno predstavljati jednostavan, lak, siguran i unosan posao. Pomalo je nevjerojatno kako serijal od šest filmova u kojem je radnja uvijek bježanje od zombija, a završetak filma puko preživljavanje može zaraditi silne milijune.

Vedran Radić