Preskoči na glavni sadržaj

Predstava ''Coppelia''


U Kazalištu Marina Držića na samom kraju sezone održana je baletna predstava ''Coppelia'' Lea Delibesa, s početkom u 20 sati. Ostvarena u koprodukciji s baletnim odjelom Umjetničke škole Luke Sorkočevića,  Coppelia je pred dubrovačkom publikom na pozornici izmjenila preko 70 plesača.



''Riječ je o umjetničkom projektu, premda je riječ o dječici. Dosegnuli su svoju baletnu nožicu toliko visoko da su ušli u svijet gdje se već isprepliću s profesionalnim odnosom prema plesu. Tko na to ne bi bio ponosan? Svaki projekt koji završi na ovako dobar način školi jako puno znači. Sigurno ćemo nastaviti suradnju, jer naš grad zaslužuje da pokažemo zbog čega smo tu. Jako sam ponosan na iscrpan i temeljit rad'',  rekao je ravnatelj Umjetničke škole Luke Sorkočevića Slobodan Begić

''Imali smo ideju već u rujnu prošle godine, jer smo zaključili da moramo Dubrovčanima na pravi način približiti klasični balet. Kako bi se baletna čarolija dogodila moramo imati baletni pod, scenografiju i kostime. Balet je jako teška i zahtjevna umjetnost i drago mi je da smo dobili prave uvjete u kazalištu, gdje balet jedino i pripada. ‘Coppelia’ je najprikladnija dječjem uzrastu. Radimo sa sedamdeset djece. Mislim da ni naš ravnatelj nije shvatio koliko ćemo se ozbiljno uhvatiti posla te da ćemo dobiti zaokruženu sliku. Autorski tim odradio je jako dobar posao, na koji možemo biti ponosni. Svi koje smo zvali rado su nam se odazvali'', izjavila je pročelnica baletnog odjela UŠLS Zrinka Japunčić



''Kad su mi bacili bubu u uho, rekli da ima jako puno talentirane djece koja su željna raditi s glumcima na sceni, ideja me oduševila i bez razmišljanja sam prihvatio ponudu. U svemu je vladala pozitivna energija, a nadam se da će predstava živjeti godinama. Dubrovnik jest grad umjetnosti, ali u našoj školi nedostaje Odjel za glumu'', smatra glumac Edi Jertec.




 Koreografiju i režiju potpisuju autorski tim: Gousel Galioullina, Zrinka Japunčić, Doris Pavleković, Tea Prkačin i Alida Vuković, a na projektu su radili i Anamarija Obradović (scenografija), Renata Sekulović (kostimografija), Viktor Lenert (prilagodba glazbe), Silvio Giron (dizajn svjetla), Sebastijan Vukosavić (narator) te Anita Bubalo (inspicijent).


Ivana Milas


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

FABULA: Kradljivica knjiga

Vrijeme je popularizacije knjiga – jeftinije su i pristupačnije, a i broj im se povećao. Tako svatko može naći nešto za sebe. I upravo zato zabrinjava činjenica da se veliki broj ljudi odlučuje za nečitanje. No nije samo to problem – u zadnje vrijeme je često da se osobe koje ne čitaju time ponose.  Tako nerijetko možete čuti rečenicu: Nisam pročitala knjigu od osnovne škole! S tim da nove generacije vjerojatno već u osnovnoj školi dižu ruke od knjiga s obzirom na dostupnost detaljnih sažetaka na internetu. Teško je reći što stvara takvu averziju ljudi prema čitanju. Kažu da je knjiga elitna vrsta zabave, zato jer nemaju svi toliko vremena da se posvete čitanju. To je možda i jedino prihvatljivo opravdanje za nečitanje. Ali nedostatak vremena je mladim ljudima u osnovnoj i srednjoj školi najmanji problem – veći je taj što knjige smatraju dosadnima i zamornima. Šteta, jer oni nikada neće otkriti koliki je užitak izgubiti se u radnji neke zanimljive radnje, a da ne govorim koliko bi

INTERVJU Otto Barić: Hrvatska k'o Hrvatska, najgore što možeš napravit je bit uspješan

Posljednjih mjeseci počela je izgradnja velikog poslovnog nebodera West Gate u Splitu koji bi trebao biti najviša zgrada u Hrvata. Tom prigodom arhitekt projekta, Otto Barić, sin istoimenog umirovljenog izbornika hrvatske nogometne reprezentacije, Otta Barića ispričao je kako je Hrvatska arhitektonska javnost dočekala projekt koji je oduševio Katar, što misli o negativnim komentarima na njegove projekte te po čemu osmišljava svoje projekte. Iako u Kataru gradi dosta uspješnu karijeru, u Hrvatskoj je već izgradio hvale vrijedne projekte. Zagrebtower - profinjena poslovna zgrada svjetskih standarda; Ban centar u Zagrebu – luksuzna stambena i poslovna zgrada u samom centru; velebno zdanje vinarije Korta Katarina u Orebiću samo su neki od projekata s njegovim potpisom, a otkrio je i planove za budućnost. Zašto ste prekinuli igrati nogomet i odakle zanimanje za arhitekturu? Igrao sam nogomet do svoje 16. godine. No otac mi je jednom prilikom rekao: "Ti nikada

Jelena Hendić: Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude

Autorica knjige „Modni Izazovi“ i urednica istoimenog portala, te bivša studentica Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku ljubav prema modi objedinila u modnu knjigu koja je postala prepoznatljiva i izvan Dubrovačko-neretvanske županije. „Modni Izazovi“ su ne samo novi modni sadržaj, već polako postaju omiljeno štivo pripadnica ljepšeg spola. U intervjuu za ePunkt otkriva odakle ideja za modnim novinarstvom, pisanjem knjige kao i osnivanjem portala. Kako to da ste se odlučili baviti baš novinarskom strukom? Novinarstvo je moja najveća strast. Oduvijek sam željela biti novinarka. Pisanje me ispunjava i dio je mene. Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude i mene. Je li istina da je novinarski posao jedan od najstresnijih? Stres je prisutan, ali s iskustvom postaje manji, ili u potpunosti nestaje. Ali činjenica je da je stres postao svakodnevnica koja je prisutna u svakom segmentu našeg života i moramo se nositi s tim.