Treći, a ujedno i najposjećeniji Dan karijera, održao se u četvrtak 25. veljače 2016. na Sveučilištu u Dubrovniku. Na uvodnom predstavljanju govorili su predstavnici Coca Cole HBC Hrvatska, Dukata, Maistre, Adris grupe i Valamara, a moderator je bio jedan od najuspješnijih PR-ovaca za krizno i političko komuniciranje, Krešimir Macan.
Nakon uvodnog, uslijedili su tematski paneli i predstavljanja, podijeljeni po sektorima: turizam, bankarstvo, prehrambena industrija, zdravstvo, državna uprava, marikultura, pomorstvo te mediji i PR.
Na zadnjem panelu, riječ su vodili Jadran Kapor (Dubrovački vjesnik), Katarina Milat Kralj (Glas Grada), Nino Đula (EPH), Zvonimir Bašica (VSP Video Dubrovnik), Vedran Benić (HTV centar Dubrovnik), Adriana Tomašić (Radio Dubrovnik) te Ivana Medo Bogdanović (Ljetne igre).
Iz izlaganja gospode Đule i Bašice dalo bi se zaključiti da oni uopće ne žele nove novinare, odnosno o školovanju za novinara govorili su u vrlo negativnom smislu, pa nije baš jasno zašto su opće došli na Dan karijera koji bi trebao biti ohrabrujući za buduće radnike u ovoj profesiji. Možda je to samo odraz frustracije što konkurentska Styria ima tabloid (24 sata) koji se prodaje bolje od bilo kojeg EPH-ovog tiskanog izdanja.
HRT-ovi predstavnici, a ujedno i predavači na odjelu komunikologije, Vedran Benić i Adriana Tomašić, govorili su o svojim novinarskim počecima te naglasili kako su političari prirodni neprijatelji novinara. Dodali su i da je nepristranost i poštivanje pravila novinarske struke recept za dugoročnu medijsku karijeru.
Zvonimir Bašica i Katarina Milat Kralj pričali su o svojim iskustvima s pokretanjem malih, lokalnih medija, te pozvali sve zainteresirane studente da, ako to žele, mogu sudjelovati u njihovom radu, naravno na volonterskoj bazi.
Jedina predstavnica odnosa s javnošću na ovome panelu, bila je Ivana Medo Bogdanović. Ona je također govorila o svojim počecima kao PR-ovac u Ljetnim igrama, ta kako je u stvari bila "bačena u vatru" da u jednoj organizaciji u kojoj se odnosima s javnošću bavila tajnica, napravi ured koji za vrijeme trajanja festivala broji čak do osam ljudi. Naglasila je kako je onima koji se odluče baviti ovim zanimanjem, puno lakše naći posao od onih koji svoju karijeru žele graditi u medijima. Zaključna poruka svih panela, a ujedno i ovogodišnjeg Dana karijera je da diploma nije dovoljna, te da za vrijeme studiranja treba, na bilo koji način, steći dodatna poslovna iskustva, bilo kroz volontiranja, pripravništva ili čak pranje Straduna.
Luka Pleša
Primjedbe
Objavi komentar