Društvene mreže postoje već godinama. U današnjem digitalnom dobu, njihove
platforme postali su moćni alati za komunikaciju, dijeljenje informacija i
izgradnju zajednice. Dok društvene mreže imaju svoje izazove i kritike, također
su odigrali značajnu ulogu u promicanju pozitivnosti tijela.
Sve veća popularnost platformi kao što su Facebook, Instagram i TikTok među
mladima ima veliki utjecaj na dobrobit njihovih korisnika. Poznato je da
društvene mreže objektiviziraju i žene i muškarce te ih ocjenjuju na temelju
izgleda, a kao rezultat toga, to je dovelo do negativnih posljedica kao što su
depresija, poremećaji u prehrani, uporaba tvari itd. Glavni razlog za to je
činjenica da su društveni mediji često fokusirani na izgled, a korisnici
objavljuju samo svoje fotografije na kojima izgledaju privlačno. Kako bi
osporili ove tradicionalne ideale ljepote, na društvenim mrežama pojavio se
pokret poznat kao „body
positivity“ ili tjelesna pozitivnost. Ovaj pokret, fokusiran je na povećanje
broja sadržaja koji pozitivno govore o tijelu, što dovodi u pitanje ukorijene
ideale ljepote i potiče prihvaćanje i uvažavanje svih tipova tijela. Pokret
potiče pojedince da podržavaju različitosti u izgledu i osjećaju se bolje u svojoj
koži. Jedna od najčešćih tema u vezi s pozitivnošću tijela nije fizički izgled,
već unutarnja pozitivnost, tj. fokus na snagu, otpornost i ne odustajanje, kao
i poruke koje promoviraju psihološki aspekt poput hrabrosti. Osim promicanja
psihološkog, socijalnog i emocionalnog blagostanja, pozitivna slika o tijelu
također se povezuje s ponašanjem koje promiče zdravlje, kao što su intuitivno
hranjenje i tjelesna aktivnost.
Izvor: Shutterstock |
Tradicionalni mediji dugo su održavali standarde ljepote koji isključuju
marginalizirane skupine i provode nerealne tjelesne ideale. Međutim, društvene
mreže dale su pojedincima prostor da predstavljaju i slave svoja jedinstvena
tijela. Kreatori sadržaja iz različitih sredina sada imaju platforme za
dijeljenje svojih priča i izlaganje raznolikog raspona tipova tijela, etničkih
pripadnosti, sposobnosti i rodnih identiteta, izazivajući tako tradicionalni
pojam ljepote. Platforme poput Instagrama, Facebooka i Twittera postale su
prostori na kojima pojedinci mogu dijeliti svoja osobna putovanja, borbe i
pobjede povezane s izgledom tijela. Online zajednice posvećene tjelesnoj
pozitivnosti nude sigurno i uključivo okruženje u kojem ljudi mogu pronaći
podršku, savjete i ohrabrenje od drugih koji su iskusili slične izazove. Te
zajednice pružaju osjećaj pripadnosti i solidarnosti, promiču samoprihvaćanje i
potiču pozitivnu sliku o tijelu. Putem hashtagova kao što su #BodyPositivity
i #LoveYourself, korisnici mogu izraziti svoja putovanja prema
samoprihvaćanju, dijeliti svoje priče i inspirirati druge da zavole svoja
tijela.
Izvor: British Vogue |
Sposobnost upravljanja svojim feedovima na društvenim mrežama
omogućuje korisnicima da prate račune koji promiču pozitivnost tijela,
pružajući dnevne podsjetnike na ljubav prema sebi i prihvaćanje. Aktivnim
sudjelovanjem u ovim platformama pojedinci mogu pridonijeti ukupnom kretanju
pozitivnosti tijela, izazivanju društvenih normi i zagovaranju inkluzivnosti.
Korisnici, slavne osobe i organizacije koriste svoje platforme za širenje
informacija o tjelesnoj raznolikosti, brizi o sebi, mentalnom zdravlju i
rušenju štetnih standarda ljepote. Dijeleći članke, infografike i osobna
iskustva, društvene mreže postali su moćno sredstvo obrazovanja, dopirući do
široke publike i promičući bolje razumijevanje. Utjecaj društvenih mreža
nadilazi osnaživanje pojedinca; također utječe na industriju ljepote i mode.
Potrošači sada imaju mogućnost zahtijevati raznovrsniju i inkluzivniju
zastupljenost u oglašavanju i medijima. Brendovi prepoznaju važnost prihvaćanja
tjelesne pozitivnosti i sve više prikazuju modele različitih veličina, etničkih
pripadnosti i sposobnosti u svojim kampanjama. Ova promjena odražava
promjenjiva očekivanja potrošača i sve veći utjecaj društvenih mreža.
Društvene mreže postale su moćni alati za promicanje pozitivnosti
tijela, izazivaju tradicionalne standarde ljepote i potiču inkluzivnije
zajednice. Poticanjem raznolikosti, pružanjem podrške, osnaživanjem pojedinaca,
podizanjem svijesti i utjecajem na promjene u industriji, društvene mreže su
imali dubok pozitivan utjecaj na sliku o tijelu i samoprihvaćanju. Međutim,
važno je nastaviti razgovor s tjelesnom pozitivnošću, pozabaviti se
ograničenjima i izazovima te raditi na stvaranju inkluzivnijeg i tjelesno
pozitivnijeg digitalnog svijeta.
Mirna Bokšić
TREBATE LI ZAJAM KAKO BISTE RIJEŠILI SVOJ FINANCIJSKI PROBLEM? AKO DA LJUBAZNO KONTAKTIRAJTE GĐU VLADIMIRU FRANKU. ONA JE DOBRA ŽENA I JA SAM DOBIO ZAJAM OD NJE.
OdgovoriIzbrišiPRVE POTREBNE INFORMACIJE:
Puno ime
Zemlja:
zemlja:
Dob:
okupacija:
Kontakt telefoni:
Potreban iznos:
Trajanje kredita:
Namjena kredita:
Bračni status:
Spol:
Email za kontakt:
vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com}
Poštovani tražitelji kredita,
OdgovoriIzbrišiImate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska prava s jedinom svrhom pomoći siromašnima i ljudima u financijskim poteškoćama. Ponuda božićnog zajma za 2023. također je u tijeku. Ako se želite prijaviti za zajam, kontaktirajte ih putem podataka u nastavku: e-mail: davidsonalbertloan@gmail.com
Ime:
Potreban iznos kredita:
Trajanje kredita:
Broj mobitela:
Hvala vam i Bog vas blagoslovio
Davidson Albert.
KAKO SAM DOBIO BOŽIĆNI KREDIT 2023
{davidsonalbertloan@gmail.com}