Preskoči na glavni sadržaj

Ako se ne probudim - Lauren Oliver

Foto: facebook.com
Ako se ne probudim je roman poznate američke književnice Lauren Oliver, autorice bestsellera Delirium i Pandemonium, a u ovom, još jednom djelu za mlade Lauren je pokazala zrelost i vještinu pisanju na posve novoj razini. Tko je čitao megapopularni Delirium zna što može očekivati: pitak stil, tečnu, nekompliciranu radnju te detaljnu razradu glavnog junaka/junakinje koji su autoricu vinuli u visine književne slave, a ni ova knjiga nije drugačija.
Priča prati tinejdžericu Samanthu Kingston i uski krug njenih prijateljica kroz naizgled posve obično Valentinovo u srednjoj školi, no nakon što dan završi teškom prometnom nesrećom u kojoj Samantha pogiba, sve stvari kreću nizbrdo, a ponajviše samo vrijeme. Junakinja se sljedeće jutro budi u svojoj sobi, zbunjena, ali sretna, no te osjećaje ubrzo zamjenjuje panika kada shvati da se dan nesreće iznova ponavlja; u školi je proslava Valentinova, a navečer se održava zabava nakon koje će automobil sa Sam i njenim prijateljicama sletjeti ceste i ona će opet poginuti.

Nakon što se nadvlada početni skepticizam zbog smještanja radnje u srednju školu, iznimne nezrelosti protagonistica te neizbježne usporedbe s filmom Groundhog day, knjiga otvara vrata jednom od najdirljivijih emocionalnih iskustava kakvog literarno djelo može ponuditi. Nemoguće je previdjeti i humoristično-satirične elemente koji neodoljivo podsjećaju na film Mean Girls te elitnu kliku zlobne Regine George, no ovo je djelo puno više od puke zabave i razbibrige. Kroz ponavljajuće dane, kojih ima ukupno sedam, čitatelj evoluira zajedno uz Samanthu koja proživljava korjenitu transformaciju od razmažene adolescentice do osobe koja preuzima odgovornost za sve svoje postupke te, naposljetku, zahvalno prihvaća smrt. Detalji koje je autorica udahnula u svaku osobu i svaku situaciju vežu ih za čitatelja emocionalnom sponom koja tjera na promišljanje o vlastitom životu i ponašanju prema drugima te se nakon čitanja teško otresti osjećaja melankolije i tinjajuće želje da se postane ljubaznija osoba, bolji čovjek.

"Ništa nije ispalo onako kako sam se nadala. Ništa. Sve mi je izmaknulo kontroli. Negdje sam jednom pročitala da se ljudi koji padnu u hladno more ne utope odmah, nego ih hladna voda zbunjuje, gube orijentaciju, pa misle da je gore dolje, a dolje gore. Plivaju iz sve snage, ali u pogrešnom smjeru, sve dok ne otplivaju preduboko i onda se utope. Tako se i ja sada osjećam. Kao da se sve preokrenulo. I kao da plivam prema dnu."

Foto: facebook.com
Samanthina najizraženija preobrazba događa se u njenom odnosu prema Kentu Mcfulleru, njenom prijatelju iz djetinjstva čije je prijateljstvo odbacila poletjevši na krilima popularnosti i premda blago predvidljiva, njihova je ljubavna priča ono što ovo djelo čini tako živopisnim i dirljivim.
Najzanimljiviji lik, uz Samanthu, je zasigurno Juliet Sykes, osamljena djevojka koju usprkos njenoj prozračnoj ljepoti svi smatraju čudakinjom i psihički poremećenom osobom. Ona je ujedno i okosnica cijele priče, onaj faktor koji će za Samanthu značiti razliku između života i smrti i koji će pokazati razarajuću snagu ljudskih riječi i postupaka, koliko god banalni izgledali u datom trenutku. Postoji nešto proganjajuće prekrasno u njenom liku zbog čega se ova knjiga ne ispušta iz ruku dok se ne dozna njena sudbina.

Autorica je vremenski vrtlog dozirala vrlo odmjereno; ponavljajući dani svi su različiti, ali kulminacija dolazi prije nego ih se zasitimo i prije nego postanu zamarajući. Zbog humora, Oliverina laganog stila te usisavajuće radnje, djelo se više "guta", nego čita što je izvrsna odlika knjige za one koji su često u žurbi, vožnji autobusom ili jednostavno traže dobro popodnevno štivo .
Naslovnica hrvatskog izdanja prikazuje lik Juliet Sykes u ozbiljnim plavim tonovima koji doista ocrtavaju atmosferu priče, dok je američko izdanje lepršavije i šarenije.

Ako se ne probudim je knjiga za tinejdžere. Ali to nije još jedna knjiga za tinejdžere. Ona uči o životu, o važnosti empatije, o preuzimanju odgovornosti za svoj život i o tome što to uopće znači živjeti.

"Sve su te sitnice dio jedinstvenoga uzorka koji čine moj život, a ono što ga doista razlikuje od drugih života male su pogreške u tkanju, jedva primjetni preskoci i štucavice koje nitko drugi ne bi mogao ponoviti na isti način."

Dolores Brbora

Primjedbe

  1. Od muža sam se razdvojila prije tri godine. Među nama nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji su me savjetovali da zaboravim na brak i da nastavim dalje u životu. Nisam se htjela udati za nekog drugog jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patila od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitala preporuku o tome kako je dr. Alaba ponovno spojio razoreni brak uz pomoć svojih duhovnih moći. Neprestano sam čitala toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao stati na kraj razvodu i vratiti bivše voljene ljude i moja vjera se obnovila. Trebala bih odmah kontaktirati dr. Alabu nekoliko minuta kasnije, on mi je odgovorio i dao upute što da radim, nakon što sam dva dana nakon rituala ispunila traženi uvjet, čarolija je promijenila moj život oko mog muža da me više od toga ne kontaktira. Dvije godine su me zvale usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa se i dalje čudim ovom čudu pa mu opraštam. Sada je moj brak sada u ravnoteži. Ritual dr. Alabe je dobro funkcionirao i brak jači nego prije, i ništa nas više ne može razdvojiti. Posjetio sam toliko stranica da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s dr. Alabom, pravim muškarcem koji mi je pomogao da oporavim svoj razoreni brak ako imaš sličan problem u braku, želiš da te muž ili žena vole opet. , Imate nekoga koga volite i želite da vas on ili ona voli zauzvrat, imate izazov u svom životu, predložak čarolije dr. Alabe je rješenje i odgovor na vaš problem, whatsapp/viber s njegovim telefonskim brojem: +1(425) 477-2744, Kontaktirajte ga danas slanjem e-pošte na dralaba3000@gmail.com. Ne dopustite nikome da vam oduzme supružnika.

    OdgovoriIzbriši
  2. Imala sam ozbiljnih problema u vezi s mužem i to ga je natjeralo da se iseli. Stvari su se pogoršale, počeo je odlaziti u klubove, opijati se i padati u nesvijest. Ponekad kad smo razgovarali telefonom, on bi mi prijetio, jednostavno nije bio pri sebi i naša djeca su patila od te drame. Stvarno ga volim i bili smo u braku 15 godina što nam je dalo tri prekrasna dječaka. Također sam izgubio mnogo novca na terapeute i bacače uroka. Bio sam u dugovima i osjećao sam kako se moj svijet ruši. Moj prijatelj me upoznao s bacačem čarolija po imenu dr. Ajayi kojemu je pomogao s istom stvari i mislio sam da je to opet samo prijevara, ali ovaj put je bilo drugačije. Učinila sam sve što je dr. Ajayi tražio od mene i nakon nekoliko dana moj je suprug nazvao i rekao da se vraća kući i da ne zna što ga je spopalo. Moj muž sada ima posao i bio je trijezan, to nam je pomoglo da poboljšamo financije i danas smo bez dugova. To je čudo za koje nisam vjerovao da je moguće, izgubio sam svaku nadu dok nisam pronašao dr. Ajayija, moćnog bacača čarolija. Ako imate poteškoća u braku/vezi i bilo kakvog životnog problema, vjerujem da vam dr. Ajayi može pomoći da kontaktirate dr. Ajayija na Viberu/Whatsappu: +2347084887094 ili e-pošti:drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj me muž ostavio kako bi bio s drugom ženom nakon 12 godina braka, otputovao je na poslovni put i više se nije htio vratiti kući kako bi bio sa svojom obitelji, potražila sam pomoć kad sam naišla na dr. Ajayija, moćnu čaroliju kotačić. Objasnila sam mu svoju situaciju i otkriveno je da je mog muža začarala druga žena zbog čega je zaboravio na dom, dr. Ajayi je napravio čaroliju i moj muž je oslobođen ropstva i sretna sam što se vratio kući nakon 3 godine razdvojenosti, ako vam je potrebna bilo kakva vrsta pomoći, ne ustručavajte se kontaktirati dr. Ajayi na WhatsApp / Viber : +2347084887094 ili na e-mail :drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Muž me ostavio da bude s drugom dr. Ajayi je moćan duhovni čovjek kojem možete potražiti ako vam je potrebna pomoć, on je savršeni bacač čarolija koji vam može pomoći da riješite svoje životne probleme. možete ga kontaktirati na njegovu e-poštu :drajayi1990@gmail.com i također ga možete kontaktirati na njegov WhatsApp / Viber broj: +2347084887094 pomogao mi je da vratim bivšu ženu nakon 4 godine razdvojenosti, bio sam u nedoumici, ali dr. Ajayi uspjelo razjasniti sumnje s dobrim rezultatima. Dr. Ajayi također priprema biljke za bilo koju vrstu bolesti, biljke za liječenje impotencije kod muškaraca, biljke za liječenje fibroida, biljke za trudnoću, biljke za bubrežne bolesti, lijek za dijabetes i sve vrste zdravstvenih problema Dr. Ajayi ima biljke za njih.

    OdgovoriIzbriši
  5. Moje ime je Vanessa Kostić. Nisam znao da ljudi mogu biti tako ljubazni, nesebični i nevjerojatni sve dok mi DR ISIKOLO nije pomogao s mojim problemima u braku. Moje jedinstvo s mojim čovjekom trajalo je tek godinu dana kad smo počeli imati problema. To je bilo toliko često da sam pala u depresiju i nastavila se boriti s njom, au isto vrijeme moj je muž otišao i obećao da se više nikada neće vratiti. U tom trenutku nisam znao što da radim sa svojim životom. Morao sam nastaviti tražiti pomoć dok mi DR ISIKOLO nije došao u pomoć. Nakon što je obavio redovite konzultacije, bilo mi je jasno da je bivša ljubavnica mog muža učinila nešto da nas slomi kako bi ga mogla dobiti natrag. DR ISIKOLO mi je rekao što da radim i sa svim uvjerenjem moram dobiti rezultat nakon 2 dana. što sam poslušao i on mi je pomogao i rezultat je bio tako nevjerojatan. Sada mi se suprug vratio i začećemo svoje prvo dijete u toplini i sreći. Samo mu pošaljite poruku putem Vibera: +2348133261196 ili mu pišite putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovdje sam da zahvalim dr. Ajayiju što je spasio moju vezu. Hodam s jednim tipom već četiri godine, on ima 39, a ja 32. Moj dečko je uvijek bio tako brižan i pun ljubavi, predstavio me svim članovima svoje obitelji i prijateljima kao svoju zaručnicu nakon što smo se zaručili prije nekoliko mjeseci. Već smo dogovorili datum vjenčanja dok se moji snovi odjednom nisu pretvorili u noćnu moru. Samo nekoliko tjedana do našeg vjenčanja moj se zaručnik promijenio, do te mjere da je rekao da više nije zainteresiran za vezu jednostavno zato što je umoran od mene, znala sam da je to rezultat njegove bivše djevojke koja ga je preklinjala da dođe sve ovo vrijeme, ali rekao je da neće pasti na njezinu zamku, ali kada je rekao da je gotovo, znao sam da je ona uzrok. Cijelu noć i dan plakala sam iz sveg srca moleći svog zaručnika da se vrati jer smo već dogovorili naše vjenčanje, ali on je odbijao sve dok nisam čula za dr. Ajayija, čarobnjaka, kontaktirala sam ga i rekao mi je što da radim, da će baciti neke čarolije i moj zaručnik će se vratiti za 3 dana nakon čarolije. Nekoliko dana kasnije nakon čarolije, kao što je obećao dr. Ajayi, moj zaručnik je bio kod mene i molio me na koljenima da mu oprostim govoreći da mu je žao i da ne zna što ga je spopalo. Sve zahvaljujući dr. Ajayiju što je spasio moju vezu, vjenčali smo se prije nekoliko dana. Ako vam je potreban bacač čarolija za bilo kakvu vrstu čarolije, kontaktirajte moćnog duhovnog čovjeka dr. Ajayija na Viberu / Whatsappu: +2347084887094 ili na e-mail:drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je stvarno djelovalo i ponosan sam što mogu svjedočiti o tome. Vidio sam post o tome kako je jedna žena vratila svog muškarca od strane DR AJAYI. Pomogao joj je da vrati bivšeg muža. Moja žena se razvela od mene prije godinu dana kako bi živjela s drugim muškarcem i pokušao sam je pustiti, ali nisam mogao, pa pokušavam učiniti mnogo stvari da je vratim, a ona odbija vratiti mi se. Jednog dana sam posjetio forum tražeći savjete kako da je vratim i tamo sam vidio gospođu koja svjedoči o tome kako joj je DR AJAYI pomogao da vrati svog muškarca nakon što ga je vezala čarolija od strane druge žene, a DR AJAYI je bio taj koji joj je pomogao . Iako nikad nisam vjerovao u duhovni rad, nevoljko sam ga pokušao jer sam bio očajan. Objasnio sam mu svoje probleme, na moje najveće iznenađenje dr. AJAYI mi je pomogao da vratim svoju ženu nakon tjedan dana i sada je moja veza sada savršena baš kao što je obećao. Trajni povratak bivšeg ne samo da će vratiti nekoga koga volite, već će i ponovno ujediniti vašeg ljubavnika, osjećaj da ste sretni s tom osobom. Moja me žena sada tretira kao kralja i stalno govori da me voli. Ako prolazite kroz poteškoće u vašoj vezi, DR AJAYI vam može pomoći u rješavanju bračnih problema, KONTAKTIRAJTE GA PUTEM EMAIL-a:drajayi1990@gmail.com ili WhatsApp ILI Viber broja +2347084887094

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobar dan svima, želim podijeliti svoje iskustvo s čaračem koji se zove dr. Ajayi, on je vrlo moćan čovjek kojeg je njegov praotac blagoslovio da pomaže ljudima s različitim životnim problemima, prolazio sam kroz najgoru fazu svog života jer muž mi je rekao da želi razvod niotkuda, pitala sam ga gdje sam pogriješila, ali nije mi dao nikakav odgovor nego se iselio iz kuće. Ovo je bilo stvarno čudno pa sam tražila pomoć tada sam upoznala dr. Ajayija čarolija online, objasnila sam mu svoje stanje nakon konzultacija i saznala sam da je moj muž sa svojom tajnicom na poslu i pod njezinim je čarolijama, sjajna čarolija mi je rekla što moram učiniti i slijedila sam njegove upute. Danas sam ponosna žena jer je moj muž kod kuće sa mnom i očekujemo svoje drugo dijete zahvaljujući dr. Ajayiju, čarobnjaku, ako trebate pomoć čarobnjaka za bilo kakav problem, dr. Ajayi je u pravu osoba za savršen i pouzdan rezultat. Kontaktirajte njegov Viber ili WhatsApp broj: +2347084887094 ili Email:drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Moj me muž ostavio kako bi bio s drugom ženom nakon 8 godina braka, otputovao je na poslovni put i nije se više htio vratiti kući kako bi bio sa svojom obitelji, potražila sam pomoć kad sam naišla na dr. Ajayija, moćnu čaroliju kotačić. Objasnila sam mu svoju situaciju i otkriveno je da je mog muža začarala druga žena zbog čega je zaboravio na dom, dr. Ajayi je napravio čaroliju i moj muž je oslobođen ropstva i sretna sam što se vratio kući nakon 3 godine razdvojenosti, ako vam je potrebna bilo kakva vrsta pomoći, ne ustručavajte se kontaktirati dr. Ajayi na WhatsApp / Viber : +2347084887094 ili na e-mail :drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Zovem se Petar Horvat. Imao sam priliku napisati dr. Ajayija koji je moćan duhovni čovjek kojem se možete obratiti ako vam je potrebna pomoć, on je savršeni čarač koji vam može pomoći riješiti vaše životne probleme. možete ga dobiti na njegovu e-poštu :drajayi1990@gmail.com i također ga možete kontaktirati na njegov WhatsApp / Viber broj: +2347084887094 pomogao mi je da vratim bivšu ženu nakon 5 mjeseci razdvojenosti, bio sam u nedoumici, ali dr. Ajayi uspjelo razjasniti sumnje dobrim rezultatima. Dr. Ajayi također priprema biljke za bilo koju vrstu bolesti, biljke za liječenje impotencije kod muškaraca, biljke za liječenje fibroida, biljke za trudnoću, biljke za bubrežne bolesti, lijek za dijabetes i sve vrste zdravstvenih problema Dr. Ajayi ima biljke za njih.

    OdgovoriIzbriši
  11. DR ISIKOLO nije nitko za usporedbu u pogledu rješenja za vaše probleme u vezi ili braku. Moje ime je Ariana Antolić. Dugo se borim s depresijom znajući da je to posljedica slomljenog srca kad me dečko ostavio zbog druge dame. Nikada nisam znala da je donio odluku da odem od mene sve dok nisu prošli mjeseci i nisam mogla doći do njega. Morala sam kontaktirati DR ISIKOLA kada sam čula za njega. Rekao mi je što sve treba učiniti kako bih obnovio ljubav i veze između mene i mog muškarca, što je i učinio. Rezultat se počeo očitovati nakon 48 sati kako je i obećao. Možda zvuči čudno, ali 100% je istina da on nikoga ne iznevjeri. Ne brinite više i kontaktirajte ga sada. email: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku putem WhatsAppa ili Vibera +2348133261196.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja sam iz Švedske i zovem se Matilda Park. Ovo je znak moje zahvalnosti dr. Ogundeleu, velikom čarobnjaku koji mi je vratio mog muža u roku od 48 sati, nisam vjerovala u to sve dok se moj muž nije vratio kući nakon što je dr. Ogundele bacio ljubavnu čaroliju. Ovaj post je za ljude koji će mi pomoći hvala mu i za one kojima je potrebna bilo kakva pomoć. Kontaktirajte dr. Ogundelea na njegov WhatsApp, Viber ili Telegram: +27 63 883 6445. Ovaj je čovjek toliko moćan da nisam vjerovao.

    Napomena: dr. Ogundele ima toliko moći da izliječi bilo koju vrstu bolesti i ima moć baciti čaroliju za sreću za vas da vas dobre stvari pronađu bilo gdje u svijetu. Ovaj muškarac ima moć učiniti da zatrudnite ako imate poteškoća da zatrudnite. Moć da vas unaprijedi na vašem radnom mjestu, obratite mu se za bilo kakav ljudski problem, koristite mirne čarolije da pronađete sreću.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja sam iz Italije i zovem se Lisa Romano. Ovo je moj znak zahvalnosti dr. Ogundeleu, velikom čovjeku iz Johannesburga. Veliki čarolija koji mi je vratio muža u roku od 48 sati, nikad nisam povjerovala u to sve dok se moj muž nije vratio kući nakon što je dr. Ogundele bacio ljubavnu čaroliju. Ovaj post je za ljude koji će mi pomoći hvala mu i za one kojima je potrebna bilo kakva pomoć. Kontaktirajte dr. Ogundelea na njegov WhatsApp, Viber ili Telegram: +27 63 883 6445. Ovaj je čovjek toliko moćan da nisam vjerovao.

    Napomena: dr. Ogundele ima toliko moći da izliječi bilo koju vrstu bolesti i ima moć baciti čaroliju da vas dobre stvari pronađu. Ovaj muškarac ima moć učiniti da zatrudnite ako imate poteškoća da zatrudnite. Moć da vas unaprijedi na vašem radnom mjestu, obratite mu se za bilo kakav ljudski problem, koristite mirne čarolije da pronađete sreću.

    OdgovoriIzbriši
  14. Bok svima, ja sam Goda Balašević i ovdje sam da se zahvalim i dr. Isikolu s kojim je Bog spasio moju situaciju i vratio radost i sreću u moj dom. Izgubila sam muža zbog jedne gospođe u inozemstvu kada je otišao raditi u istu regiju u kojoj ona živi. Nikada nisam znala što se sve dogodilo dok mi prijatelj nije poslao fotografije oboje zajedno i nakon toga sam saznala da je to razlog zašto je moj muž postao hladan prema meni i ostavio me. Moj muž je bio hipnotiziran i kontroliran umom i sve sam znala kad sam kontaktirala dr. Isikoloa kad sam tražila pomoć i nisam je našla. Uvjerio me da će se vratiti i vratiti našu ljubav i sreću, što je i učinio, a rezultat se počeo očitovati nakon 48 sati. Sada imam svog čovjeka natrag i ne mogu dovoljno zahvaliti dr. Isikolu na njegovoj iskrenosti i podršci. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. MOJ JE BRAK OPET FUNKCIONIRAO UZ POMOĆ DR. ISIKOLA KOJI JE NAJPOŠTENIJI BACAČ ČARONICA KOJEG MOŽETE NAĆI
    Ja sam Marijana Belinić. Moj je dom bio ispunjen beskrajnim problemima i bijedom što je dovelo do razvoda braka koji nikada nisam željela sa svojim mužem. Sve se srušilo i otišli smo svaki svojim putem. Pokušala sam nastaviti dalje, ali bilo mi je tako teško jer sam još uvijek voljela svog muža, a moja kćer je uvijek plakala želeći da joj se otac vrati. Nisam imao izbora nego potražiti pomoć što me je dovelo do toga da kontaktiram DR ISIKOLA nakon što sam vidio toliko dobrih primjedbi o njegovom radu. Uvjeravao me da će pomiriti mene i mog muža svojom čarolijom pomirenja, što je i učinio. Drago mi je što vam mogu svima reći da su se ljubav i sreća vratili i da smo ponovno zajedno i vjerujem da je to zauvijek za nas i sve hvala DR. ISIKOLU što je učinio toliko da spasi moju obitelj. Nikad nije previše zaposlen da bi ikome pomogao. Stoga ga sada kontaktirajte ako i vama treba pomoć. pošaljite mu e-poštu putem: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku putem WhatsAppa +234-8133261196

    OdgovoriIzbriši
  16. Pozdrav svima, ja sam Maria Arapović. Dugo je vrijeme moj muž živio u drugom stanu zbog pritiska na poslu i bili smo jako sretni zajedno iako je nekoliko mjeseci bio odvojen od nas. Nisam znala da je kolegica s posla već bila u vezi s njim, što je natjeralo mog muža da podnese razvod od mene niotkuda. Znala sam da nešto nije u redu jer se nikada nismo morali toliko svađati ili svađati da ga natjeramo da ode. Bio sam istraumatiziran i tražim pomoć da se uhvatim u koštac sa situacijom koja me dovela do DR ISIKOLA zbog pohvala kojima su ga ljudi obasipali na internetu. Dugo smo razgovarali i rekao mi je sve što sam trebao znati o tome što se dogodilo i zakonskom postupku za rješavanje problema. Ispunio je svoja obećanja i vratio mi muža, a brakorazvodni proces je poništen. Sada nam se muž vratio kući i sretni smo zajedno. Doista je nevjerojatno kako ljudi mogu istinski pomoći drugim ljudima kada su u potrebi. On vam također može pomoći. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Još uvijek vam ne mogu zahvaliti dovoljno moćan dr. Ilekhojie do danas. Muž je otišao zbog mlađe žene jer nisam mogla roditi zbog PCOS-a. Bio sam tako shrvan i čak sam si pokušao oduzeti život. Prijateljica mi je rekla za dr. Ilekhojie koji joj je pomogao obnoviti razoreni brak. Također sam otišla na internet i istražila više o njemu i rekao mi je da će sve moje brige biti riješene i da će se moj muž vratiti kući. Rekao mi je iznos koji trebam osigurati za svoj posao i za razliku od ostalih, poslao sam mu novac samo jednom. Za točno 48 sati moj suprug kojeg nisam vidjela skoro godinu dana pojavio se na mojim vratima i bio je uplakan. Bio sam šokiran, ali bilo je točno ono što mi je dr. Ilekhojie rekao da će se dogoditi. Nije tu stalo, s ponosom mogu reći da sam trudna 3 mjeseca zbog biljaka koje mi je dr. Ilekhojie poslala da pomognu da zatrudnim. Sretan sam što mogu podijeliti svoju priču o dr. Ilekhojieu i ovdje njegov kontakt...WhatsApp njega: +2348147400259 Pošaljite mu e-poštu gethelp05@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Moje ime je Melania Ivanišević. Ljubav ostaje nevjerojatna kada ste sa svojom srodnom dušom i sreća zauvijek vam je osigurana. DR ISIKOLO mi je dao do znanja da se može oporaviti ono što ti život čini lijepim baš kad sam izgubila nadu da ću vratiti svog čovjeka, a on mi ga vratio. Imali smo kompliciranu vezu i svađali smo se cijelo vrijeme, a on je ostavio slomljeno srce, a ja sam bila jadna. DR ISIKOLO pojavio se nakon nekoliko pokušaja da ga ponovno pridobiju i nisu uspjeli. Obnovio je ljubav i vezu između mene i mog čovjeka i nakon samo 48 sati, imali smo spoj i razgovarali o stvarima, a sada se planiramo vjenčati i živjeti sretno zajedno zauvijek. Riječi ne mogu izraziti moju zahvalnost DR. ISIKOLU i svi koji su o njemu govorili pohvalno, nikada nisu lagali o njemu jer on je zaista vrijedan povjerenja. Kontaktirajte ga danas i dopustite mu da i vama pomogne. e-poštom: (isikolosolutionhome@gmail.com) ili mu pošaljite poruku putem WhatsApp-a: +2348133261196

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

FABULA: Kradljivica knjiga

Vrijeme je popularizacije knjiga – jeftinije su i pristupačnije, a i broj im se povećao. Tako svatko može naći nešto za sebe. I upravo zato zabrinjava činjenica da se veliki broj ljudi odlučuje za nečitanje. No nije samo to problem – u zadnje vrijeme je često da se osobe koje ne čitaju time ponose.  Tako nerijetko možete čuti rečenicu: Nisam pročitala knjigu od osnovne škole! S tim da nove generacije vjerojatno već u osnovnoj školi dižu ruke od knjiga s obzirom na dostupnost detaljnih sažetaka na internetu. Teško je reći što stvara takvu averziju ljudi prema čitanju. Kažu da je knjiga elitna vrsta zabave, zato jer nemaju svi toliko vremena da se posvete čitanju. To je možda i jedino prihvatljivo opravdanje za nečitanje. Ali nedostatak vremena je mladim ljudima u osnovnoj i srednjoj školi najmanji problem – veći je taj što knjige smatraju dosadnima i zamornima. Šteta, jer oni nikada neće otkriti koliki je užitak izgubiti se u radnji neke zanimljive radnje, a da ne govorim koliko bi

INTERVJU Otto Barić: Hrvatska k'o Hrvatska, najgore što možeš napravit je bit uspješan

Posljednjih mjeseci počela je izgradnja velikog poslovnog nebodera West Gate u Splitu koji bi trebao biti najviša zgrada u Hrvata. Tom prigodom arhitekt projekta, Otto Barić, sin istoimenog umirovljenog izbornika hrvatske nogometne reprezentacije, Otta Barića ispričao je kako je Hrvatska arhitektonska javnost dočekala projekt koji je oduševio Katar, što misli o negativnim komentarima na njegove projekte te po čemu osmišljava svoje projekte. Iako u Kataru gradi dosta uspješnu karijeru, u Hrvatskoj je već izgradio hvale vrijedne projekte. Zagrebtower - profinjena poslovna zgrada svjetskih standarda; Ban centar u Zagrebu – luksuzna stambena i poslovna zgrada u samom centru; velebno zdanje vinarije Korta Katarina u Orebiću samo su neki od projekata s njegovim potpisom, a otkrio je i planove za budućnost. Zašto ste prekinuli igrati nogomet i odakle zanimanje za arhitekturu? Igrao sam nogomet do svoje 16. godine. No otac mi je jednom prilikom rekao: "Ti nikada

Jelena Hendić: Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude

Autorica knjige „Modni Izazovi“ i urednica istoimenog portala, te bivša studentica Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku ljubav prema modi objedinila u modnu knjigu koja je postala prepoznatljiva i izvan Dubrovačko-neretvanske županije. „Modni Izazovi“ su ne samo novi modni sadržaj, već polako postaju omiljeno štivo pripadnica ljepšeg spola. U intervjuu za ePunkt otkriva odakle ideja za modnim novinarstvom, pisanjem knjige kao i osnivanjem portala. Kako to da ste se odlučili baviti baš novinarskom strukom? Novinarstvo je moja najveća strast. Oduvijek sam željela biti novinarka. Pisanje me ispunjava i dio je mene. Sretna sam jer radim ono što volim i što moji tekstovi usrećuju druge ljude i mene. Je li istina da je novinarski posao jedan od najstresnijih? Stres je prisutan, ali s iskustvom postaje manji, ili u potpunosti nestaje. Ali činjenica je da je stres postao svakodnevnica koja je prisutna u svakom segmentu našeg života i moramo se nositi s tim.